تغییر روایت پیرامون چاقی در کنوانسیون مجازی 2023 ائتلاف اقدام چاقی


سالانه ائتلاف اقدام چاقی (OAC). وزن شما مهم است Virtual Convention یک رویداد آنلاین آخر هفته بود که برای کمک به افراد در درک بهتر وزن و سلامتی طراحی شد. امسال، YWM2023-مجازی با هدف تغییر روایت حول محور چاقی، با تاکید بر اینکه چاقی تقصیر شخص نیست، اما هر یک از ما این قدرت را داریم که کنترل سلامت خود را دوباره به دست بگیریم. شرکت کنندگان با احساس قدرت، انگیزه و الهام گرفتن از ابزارهای جدید برای استفاده در زندگی روزمره خود و جامعه حمایتی برای کمک به آنها در این راه کنار رفتند.

افراد مبتلا به چاقی از سراسر جهان برای پخش زنده جلسات آموزشی، بحث در مورد وزن و سلامت و شرکت در رویدادهای اجتماعی Zoom به یکدیگر پیوستند. شرکت کنندگان در سراسر جهان، از ایالات متحده و کانادا گرفته تا دانمارک و آفریقای جنوبی را پوشش دادند. بسیاری از شرکت کنندگان برای اولین بار بودند YWM شرکت کنندگان در کنوانسیون ارزش آموزش و سیستم های حمایتی مبتنی بر علم را یاد می گیرند. سایر نکات قابل توجه شامل ارائه های فراموش نشدنی از کارشناسان برجسته در پزشکی چاقی، روانشناسی و تحقیقات و سالن EXPO مجازی با حضور غرفه داران ارائه محصولات و خدمات مفید در صنعت وزن و سلامت است.

YWM2023-مجازی نیاز به تغییر روایت در مورد چاقی را در اولویت قرار داد. کارشناسان در مورد موضوعاتی مانند تحقیق در مورد تجربه زندگی افراد مبتلا به چاقی، نحوه اعمال رفتار درمانی در برنامه مدیریت وزن و موارد دیگر ارائه کردند و نشان دادند که چاقی یک بیماری است که تقصیر شخص نیست، بلکه بیولوژی فرد است. افراد مبتلا به چاقی در حال مبارزه با محیطی هستند که افزایش وزن را ترویج می کند و با جامعه ای که توسط تعصب وزن اداره می شود، مبارزه می کنند. اینها فشارهایی هستند که غلبه بر آنها به تنهایی دشوار است، بنابراین زمان آن رسیده است که روایت قدیمی “شرم و سرزنش” را کنار بگذاریم و آن را با گزینه های درمانی فردی و مبتنی بر علم جایگزین کنیم.

اگر رویداد را از دست دادید نگران نباشید – همچنان می‌توانید برای دسترسی بعد از ساعت‌ها ثبت‌نام کنید تا تمام موارد ضبط‌شده جلسه را در YWMConvention.com/live تماشا کنید! اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنوانسیون سالانه OAC، از جمله حضوری آتی هستید YWM2023-Engage کنوانسیون در اورلاندو، فلوریدا، در نزدیکی Walt Disney World®، در 21-23 سپتامبر، لطفاً از YWMConvention.com دیدن کنید..

YWM2023-مجازی با افتخار توسط چندین شرکت معتبر در صنعت سلامت پشتیبانی شد. حامیان ملی که از رویدادهای کنوانسیون 2023 OAC حمایت می کنند عبارتند از Platinum – Eli Lilly. طلا – Boehringer Ingelheim و Novo Nordisk; نقره ای – Currax; برنز – Geisinger، Wondr Health و WW. OAC به پذیرش حامیان مالی و غرفه داران ملی برای رویدادهای کنوانسیون 2023 خود ادامه می دهد. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با OAC تماس بگیرید convention@obesityaction.org.

کنوانسیون وزن شما مهم است یک برنامه آموزشی است که با افتخار توسط ائتلاف اقدام چاقی توسعه و میزبانی شده است. در سال 2023، OAC خوشحال است که دو رویداد منحصر به فرد را به چتر کنوانسیون شما اهمیت دارد – YWM-Virtuaل (آنلاین) و YWM-Engage (حضوری) – هر کدام برای رفع نیازهای مختلف جامعه OAC طراحی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا مراجعه کنید YWMConvention.com.