زندگی با چاقی در زمان GLP-1s: نتایج نظرسنجی ائتلاف اقدام چاقی و Ro Release


فراموش نکنید که در نظرسنجی سالانه عضویت OAC در سال 2019 شرکت کنید!

ائتلاف اقدام چاقی (OAC)، یک سازمان غیرانتفاعی که به افراد مبتلا به چاقی گوش می دهد، با Ro، یک شرکت مراقبت های بهداشتی مستقیم به بیمار، برای بررسی افراد مبتلا به چاقی در سراسر کشور همکاری می کند. این نظرسنجی با هدف درک بیشتر در مورد سفرهای کاهش وزن، انگیزه های رسیدگی به سلامتی و احساس آنها در مورد داروهای جدید GLP-1 انجام شد.

شایان ذکر است، این نظرسنجی نشان داد که افراد چاق انگیزه زیادی برای کاهش وزن دارند و اغلب با تمایل به بهبود سلامت و کیفیت زندگی خود هدایت می شوند. نتایج نظرسنجی همچنین سوگیری‌ها و چالش‌هایی را که افراد چاق اغلب با آن‌ها مواجه هستند، نشان داد.

«افراد چاق معمولاً وقتی به درمان پاسخ نمی‌دهند، خود را سرزنش می‌کنند و در مقابل، احساس شکست می‌کنند. ما باید بدانیم که هیچ رویکرد یکسانی برای درمان این بیماری وجود ندارد. جو نادگلوسکی، رئیس و مدیر عامل OAC، گفت: افرادی که چاقی در آنها تشخیص داده شده است، مستحق دسترسی به مراقبت ایمن و مؤثر هستند.

این نظرسنجی همچنین دیدگاه افراد مبتلا به چاقی را در مورد مزایای کاهش وزن و رضایت آنها از تلاش های قبلی برای کاهش وزن و مراقبت های حضوری چاقی نشان داد. علاوه بر این، این نظرسنجی به جزئیات آنچه افراد مبتلا به چاقی در مورد داروهای جدید GLP-1 و علاقه آنها به استفاده از دارو برای کاهش وزن می‌دانند، توضیح داد.

به طور کلی در اینجا چیزی است که ما یاد گرفتیم:

  • سلامت عامل اصلی کاهش وزن است. مهمترین دلیلی که افراد چاق می گویند در تلاش برای کاهش وزن هستند این است که زندگی طولانی تر و سالم تری داشته باشند و به این دلیل که نگران سلامت کلی خود هستند.
  • هیچ انتظاری از “رفع سریع” وجود ندارد، فقط پشتیبانی بهتر. بسیاری از افراد چاق سعی کرده اند به طور متوسط ​​از سه روش مختلف مانند رژیم غذایی، ورزش و برنامه های کالری شماری وزن کم کنند. پاسخ دهندگان در نظرسنجی سطوح رضایت متفاوتی را گزارش کردند، اما عمدتاً عدم رضایت را گزارش کردند که نشان می دهد کاهش وزن به ندرت آسان است.
  • زمان آن رسیده است که از تعصب وزن در مراقبت های بهداشتی جلوگیری کنیم. پاسخ دهندگان گفتند که اغلب به دلیل وزنشان در زندگی روزمره و هنگام مراقبت از سلامت خود با انگ و قضاوت مواجه می شوند. با این حال، ممکن است با پذیرش بیشتر چاقی به عنوان یک بیماری مزمن و امکان جستجوی مراقبت از طریق بهداشت از راه دور، فرصت هایی برای بهبود سیستم مراقبت های بهداشتی وجود داشته باشد.
  • و GLP-1 ها مورد توجه قرار گرفته اند، اما سؤالات باقی می ماند. در میان کسانی که نام GLP-1 را شنیده اند، علاقه به آزمایش درمان کاهش وزن زیاد است. کسانی که علاقه مند هستند قبلاً سعی کرده اند به روش های دیگری وزن کم کنند و علاقه مند هستند چیزی پیدا کنند که به کاهش وزن و حفظ آن برای طولانی مدت کمک کند.

برای خواندن نتایج کامل، به آدرس: ro.co/weight-loss/obesity-and-GLPs-survey مراجعه کنید.

درباره Ro: Ro یک شرکت مراقبت های بهداشتی مستقیم به بیمار است که ماموریت دارد با ارائه راحت ترین و مؤثرترین مراقبت ممکن به بیماران کمک کند تا به اهداف سلامت خود دست یابند. Ro تنها شرکتی است که خدمات بهداشت از راه دور، تشخیص، آزمایشگاه و داروخانه را در سراسر کشور ارائه می دهد. این توسط پلت فرم یکپارچه عمودی Ro فعال شده است که به بیماران کمک می کند تا به اهداف خود از طریق یک تجربه مراقبت بهداشتی پایان به انتها از تشخیص، تا تحویل دارو و مراقبت مداوم دست یابند. از سال 2017، رو به میلیون ها بیمار در تقریباً هر شهرستان در ایالات متحده، از جمله 98٪ از بیابان های مراقبت های اولیه، کمک کرده است. برای اطلاعات بیشتر به Ro.co مراجعه کنید.

درباره ائتلاف اقدام چاقی (OAC): ائتلاف اقدام چاقی یک سازمان غیرانتفاعی ملی است اختصاص داده شده به ارتقاء و توانمندسازی افراد مبتلا به چاقی از طریق آموزش، حمایت و پشتیبانی. ما برای افزایش آگاهی و حذف تعصب و تبعیض وزن در مراقبت های بهداشتی، آموزشی، رسانه ها و محل کار تلاش می کنیم. مبارزه برای بهبود دسترسی به درمان مبتنی بر علم و مراقبت از چاقی برای کسانی که آن را انتخاب می کنند. و از طریق آموزش و رویدادهای اجتماعی حمایت کنید.