ائتلاف اقدام چاقی اولین بحث روشنگرانه در مورد “نهنگ” با برندان فریزر، سم هانتر و مدافعان چاقی


ائتلاف اقدام چاقی (OAC) بسیار هیجان زده است که اولین بحثی منحصر به فرد را اعلام کند.نهنگ: در گفتگو با OAC” این مبادله گفتگوی صمیمانه و صادقانه بین برندان فریزر بازیگر اصلی، سام هانتر نمایشنامه نویس و داوطلبان ائتلاف اقدام چاقی است که به شکل گیری تصویر فردی که با چاقی شدید برای چارلی، شخصیت اصلی فیلم، شکل می گیرد، کمک می کند.

تماشای «نهنگ: در گفتگو با OAC»

https://www.youtube.com/watch?v=-Ka4jLFrWVc

این گروه به رهبری جو نادگلوسکی، رئیس و مدیر عامل OAC، گفتگوی صمیمانه و صادقانه در مورد واقعیت های زندگی با چاقی شدید، تصویر قدرتمند فریزر از چارلی و تأثیر عمیق فیلم بر بینندگان دارند. در طول بحث، فریزر در مورد درسهایی که از مکالمات خود با داوطلبان OAC آموخته و اینکه چگونه آنها را برای به تصویر کشیدن مسئولانه و محترمانه چارلی به کار برده است، صحبت می کند. بعلاوه، هانتر نشان می‌دهد که چگونه داستان از محل صداقت نوشته شده و برخی از تجربیات زندگی‌اش را منعکس می‌کند. این گروه همچنین در مورد صحنه هایی که بیشترین ارتباط را با آنها احساس می کردند و نکات کلیدی خود از فیلم بحث می کنند.

قبل از تولید فیلم، A24 OAC را درگیر کرد تا بینش خود را در مورد واقعیت های زندگی با چاقی به اشتراک بگذارد. با شرکت OAC توانست به تیم “نهنگ” فرصتی بدهد تا با افرادی واقعی که زندگی آنها تحت تاثیر چاقی قرار گرفته است صحبت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشارکت OAC در “نهنگ”، لطفاً به obesityaction.org/the-whale مراجعه کنید.

این بحث به عنوان یک قسمت ویژه از دیدگاه‌های تازه پخش می‌شود، مجموعه‌ای ویدیویی از مصاحبه‌های صمیمی با اعضای انجمن OAC در حالی که آنها بینش خود را در مورد فضای چاقی به اشتراک می‌گذارند.


بیشتر بدانید و مشارکت کنید!

  • آیا می خواهید در مورد همه چیزهای OAC به روز بمانید؟ متصل شوید!
  • آیا می خواهید دنیا را به مکانی مهربان تر و فراگیرتر برای افراد چاق تبدیل کنید؟ از ماموریت ما حمایت کنید
  • اطلاعات مبتنی بر علم در مورد چاقی، گزینه های مراقبت و موارد دیگر می خواهید؟ کتابخانه منابع OAC را بررسی کنید!

ائتلاف اقدام چاقی یک سازمان غیرانتفاعی ملی است که به ارتقا و توانمندسازی افراد مبتلا به چاقی از طریق آموزش، حمایت و پشتیبانی اختصاص دارد. ما برای افزایش آگاهی و حذف تعصب و تبعیض وزن در مراقبت های بهداشتی، آموزشی، رسانه ها و محل کار تلاش می کنیم. مبارزه برای بهبود دسترسی به درمان مبتنی بر علم و مراقبت از چاقی برای کسانی که آن را انتخاب می کنند. و از طریق آموزش و رویدادهای اجتماعی حمایت کنید.