سازمان های پیشرو مراقبت از چاقی کشور بیانیه اجماع در مورد چاقی را ایجاد می کنند


 

راک ویل، Md.– شش سازمان آمریکایی که به پیشگیری و درمان چاقی اختصاص داده شده اند، برای ایجاد یک بیانیه اجماع در مورد چاقی، یک بیماری پیچیده و مزمن که تقریباً 42٪ از بزرگسالان و 19٪ از کودکان و نوجوانان را تحت تأثیر قرار می دهد، همکاری کردند. هدف از این تلاش یکپارچه رسیدگی به موانع مختلفی است که سازمان‌ها هنگام رسیدگی به تلاش‌ها برای بهبود دسترسی به درمان چاقی و کاهش انگ وزن و سوگیری پیرامون این بیماری با آن‌ها مواجه هستند.

آنتونی جی. کاموزی، مدیر عامل انجمن چاقی، یکی از سازمان هایی که در تدوین این بیانیه دخیل است، گفت: «مذاکرات ما ما را به ایجاد بیانیه اجماع سوق داد تا نقطه شروع مشترکی برای نحوه صحبت در مورد چاقی به ما بدهد.

این بیانیه به شرح زیر است:

چاقی یک بیماری مزمن بسیار شایع است که با تجمع یا توزیع بیش از حد چربی مشخص می شود که خطری برای سلامتی ایجاد می کند و نیاز به مراقبت مادام العمر دارد. تقریباً هر سیستمی در بدن تحت تأثیر چاقی قرار می گیرد. عمده بیماری های مزمن مرتبط با چاقی شامل دیابت، بیماری قلبی و سرطان است.

شاخص توده بدنی (وزن بر حسب کیلوگرم/قد بر حسب متر 2) (BMI) برای غربالگری چاقی استفاده می شود، اما قضاوت بالینی را جایگزین نمی کند. BMI معیاری برای اندازه گیری چربی بدن نیست. عوامل اجتماعی، نژاد، قومیت و سن ممکن است خطر مرتبط با BMI معین را تغییر دهند.

تعصب و انگ زدن به افراد چاق به سلامت ضعیف کمک می کند و درمان را مختل می کند.

هر فرد مبتلا به چاقی باید به درمان مبتنی بر شواهد دسترسی داشته باشد.

سازمان هایی که در این تلاش به انجمن چاقی ملحق می شوند عبارتند از آکادمی تغذیه و رژیم غذایی (آکادمی)، انجمن جراحی متابولیک و چاقی آمریکا (ASMBS)، ائتلاف اقدام چاقی (OAC)، انجمن پزشکی چاقی (OMA)، و استراتژی های غلبه بر و پیشگیری (STOP) Obesity Alliance.

چاقی در همه افراد یکسان نیست. در پاسخ به تمام درمان های این بیماری تنوع وجود دارد. مشابه درمان سرطان، ما باید با استفاده از درمان چندوجهی به بیماری نزدیک شویم تا به بهترین درمان طولانی مدت چاقی دست یابیم. این شامل دارو، جراحی، آندوسکوپی، تغییرات سبک زندگی و مداخلات بهداشتی رفتاری است.

آنجلا فیچ، رئیس OMA، MD، FACP، FOMA، بیشتر توضیح می دهد که بحث های زیادی در مورد استفاده از BMI برای تشخیص چاقی وجود دارد. فیچ توضیح می دهد: «بافت چربی اضافی (چربی بدن)، به ویژه در نقاط خاصی از بدن، چیزی است که به بیماری چاقی و عوارض آن کمک می کند و BMI به تنهایی نباید برای تشخیص چاقی استفاده شود.

سازمان‌ها امیدوارند که بیانیه اجماع در اصلاح هر گونه تصورات غلط – مانند سرزنش اجتماعی که فرد در مورد این بیماری به آنها وارد می‌شود – ارزشمند باشد. هیچ اظهارنظر یا بحثی در مورد چاقی بدون شناخت تأثیرات سوگیری و انگ در مورد چاقی و وزن بدن بر سلامت و کیفیت زندگی افراد مبتلا به چاقی کامل نیست. سرزنش و شرم راه حلی برای اپیدمی چاقی نیست. جوزف نادگلوسکی، رئیس/مدیر عامل OAC، گفت: تلاش یکپارچه برای رسیدگی به چاقی، با درک این موضوع که ما باید تعصب و انگ وزن را حذف کنیم، تشویق می‌شوم.

علاوه بر توانایی آن در کاهش تعصب و انگ، به رسمیت شناختن چاقی به عنوان یک بیماری توسط سازمان های برجسته کشور که به پیشگیری و درمان چاقی اختصاص داده شده اند، گامی مهم رو به جلو در تلاش برای گسترش دسترسی به درمان های مبتنی بر شواهد برای بیمارانی است که زندگی می کنند. با این بیماری

الن آر. شانلی، متخصص تغذیه، MBA، RDN، CDN، FAND، رئیس آکادمی تغذیه و رژیم غذایی در سال‌های 2022-2023، گفت: «دسترسی به مراقبت از افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن مانند چاقی یکی از اولویت‌های اصلی ما است. “از اهمیت ویژه ای برای آکادمی دسترسی به رفتار درمانی فشرده از RDN ها است. را کارشناسان مواد غذایی ما استراتژی‌های درمانی را به عنوان بخشی از یک تیم مراقبت بین‌رشته‌ای متشکل از ارائه‌دهندگان واجد شرایط برای کمک به بیماران در دستیابی به اهداف سلامت خود فردی می‌کنیم.»

هر برنامه مراقبتی برای چاقی با بیمارانی شروع می شود که با وقار و احترام توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که در گزینه های درمانی مبتنی بر شواهد آگاهی دارند، درمان می شوند. طبق STOP، در سیستم مراقبت بهداشتی با افزایش قشربندی بین افراد دارای و نداشتن، دسترسی به مراقبت باید شامل پوشش درمانی مناسب برای همه بیماران توسط ارائه دهندگان بیمه باشد. تا به امروز، بیمه‌گران رویکردهای بسیار متفاوتی را در تعیین اینکه کدام خدمات درمانی برای اعضای خود تحت پوشش قرار می‌دهند، اتخاذ کرده‌اند که منجر به نابرابری‌های بزرگ در مراقبت می‌شود، به همین دلیل است که مزایای مراقبت جامع پیشنهادی STOP باید بیمه‌گران را از طریق توسعه طرح‌های پوششی در حال حرکت به سمت جلو هدایت کند.

این شش سازمان در فراخوان خود برای دعوت از سایر سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی، موسسات پزشکی، پزشکان و طرفداران برای پیوستن به این تلاش با پذیرش رسمی بیانیه اجماع و اعتراف علنی چاقی به عنوان یک بیماری متحد شده‌اند. شش سازمان قصد دارند به جلسات خود ادامه دهند تا بر ایجاد قابلیت ها و منابع حمایتی تمرکز کنند. آموزش بیماران و سیاستگذاران؛ و انجام تحقیقات.


آکادمی تغذیه و رژیم غذایی بیش از 112000 متخصص تغذیه و رژیم های غذایی را نمایندگی می کند و بزرگترین سازمان متخصصان غذا و تغذیه در جهان است. آکادمی متعهد به بهبود سلامت و پیشبرد حرفه رژیم غذایی از طریق تحقیق، آموزش و حمایت است.

  • نقطه تماس: لیدیا هال، 800/877-1600، داخلی. 4769، media@eatright.org

انجمن آمریکایی جراحی متابولیک و چاقی بزرگترین سازمان جراحان چاقی در ایالات متحده است. این یک سازمان غیرانتفاعی است که برای پیشرفت هنر و علم جراحی چاقی فعالیت می کند و متعهد به آموزش متخصصان پزشکی و عموم مردم در مورد جراحی چاقی به عنوان گزینه ای برای درمان چاقی شدید و همچنین خطرات و مزایای مرتبط با آن است. . اعضای خود را تشویق می‌کند تا پیشرفت‌های جدید در جراحی چاقی را بررسی و کشف کنند، در حالی که تبادل مداوم تجربیات و ایده‌ها را حفظ می‌کند که ممکن است منجر به بهبود نتایج جراحی برای بیماران مبتلا به چاقی شدید شود.

  • نقطه تماس: Andranique Boone, 352-331-4900, andranique@asmbs.org

ائتلاف اقدام چاقی یک سازمان غیرانتفاعی ملی است که به ارتقا و توانمندسازی افراد مبتلا به چاقی از طریق آموزش، حمایت و پشتیبانی اختصاص دارد. OAC برای افزایش آگاهی و حذف تعصب وزنی و تبعیض در مراقبت های بهداشتی، آموزشی، رسانه ها و محل کار تلاش می کند. مبارزه برای بهبود دسترسی به درمان مبتنی بر علم و مراقبت از چاقی برای کسانی که آن را انتخاب می کنند. و از طریق آموزش و رویدادهای اجتماعی حمایت کنید.

  • نقطه تماس: جوزف نادگلوفسکی، 800-717-3117، jnadglowski@obesityaction.org

انجمن پزشکی چاقی بزرگترین سازمان پزشکان، پرستاران، دستیاران پزشک و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی است که به پیشگیری، درمان و معکوس کردن بیماری چاقی اختصاص دارد. اعضای OMA بر این باورند که درمان چاقی نیازمند یک رویکرد بالینی علمی و فردی است که از چهار رکن OMA یعنی تغذیه، فعالیت بدنی، رفتار و دارو تشکیل شده است.

  • نقطه تماس: ای جی ریکی، 2526-770-303، ejrickey@obesitymedicine.org

انجمن چاقی سازمانی پیشرو متشکل از دانشمندان و متخصصان بهداشتی است که به درک و معکوس کردن اپیدمی چاقی و اثرات نامطلوب آن بر سلامتی، اقتصادی و اجتماعی اختصاص دارد. TOS با ترکیب دیدگاه محققان، پزشکان، سیاست گذاران و بیماران، تحقیقات نوآورانه، آموزش و مراقبت های بالینی مبتنی بر شواهد را برای بهبود سلامت و رفاه همه افراد چاق ترویج می کند.

  • نقطه تماس: شانل کارینگتون، 301-708-8418، ccarrington@obesity.org

اتحاد استراتژی‌های غلبه بر و پیشگیری از چاقی (STOP) متشکل از گروه متنوعی از سازمان‌های تجاری، مصرف‌کننده، دولت، حمایت‌کننده و بهداشتی است که به معکوس کردن اپیدمی چاقی در ایالات متحده اختصاص یافته‌اند. STOP با تکیه بر نقاط قوت مشارکت، تحقیقاتی را انجام می دهد، توصیه های خط مشی ارائه می کند و ابزارهای عملی را برای ارائه دهندگان، گروه های مدافع، سیاست گذاران و مصرف کنندگان توسعه می دهد.

  • نقطه تماس: Kelly Whittier، 202-604-9893، kwhittier@gwu.edu

The post سازمان‌های پیشرو مراقبت از چاقی در کشور بیانیه اجماع در مورد چاقی ایجاد کردند اولین بار در ائتلاف اقدام چاقی ظاهر شد.