تاریخ را برای هفته مراقبت از چاقی 2023 ذخیره کنید!


ائتلاف اقدام چاقی یک قهرمان پرافتخار بنیانگذار هفته مراقبت از چاقی در سال 2023 (OCW2023) است، و ما به کمک شما نیاز داریم تا این هفته تاثیرگذارترین هفته آگاهی و حمایت از چاقی باشد! زمان آن فرا رسیده است که نحوه مراقبت و مراقبت از چاقی را تغییر دهیم، و هدف OCW افزایش آگاهی، آموزش و حمایت از دنیایی بهتر برای افرادی است که با این بیماری زندگی می کنند. OCW2023 بر افزایش آگاهی در مورد اینکه بیماری چاقی چیست – و چیست – تمرکز دارد، منابع ارزشمند و مبتنی بر علم را در مورد وزن و سلامتی ارائه می‌کند و رابطه مثبت و تأثیرگذارتری بین بیمار و ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی او ایجاد می‌کند. مراقبت با کیفیت و دلسوزانه برای چاقی نیاز به کار گروهی دارد و از شما شروع می شود!

در حمایت از OCW 2023 به ما بپیوندید:

تقویم خود را برای 27 فوریه علامت گذاری کنیدهفتم – 3 مارسrd و آماده باشید تا:

  • لایک کنید، نظر دهید و محتوای OCW2023 را با استفاده از #OCW2023 در صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید!
  • اقدام به! OCW2023 به بیماران، متخصصان مراقبت های بهداشتی، تصمیم گیرندگان و عموم ابزارهای عملی ارائه می دهد که برای بهبود نحوه دریافت یا ارائه مراقبت های چاقی طراحی شده اند.

تغییر مورد نیاز برای درمان چاقی به اندازه کافی و مناسب تنها با کمک شما امکان پذیر است. اکنون زمان اقدام است، پس بازدید کنید ObesityCareWeek.org برای یادگیری بیشتر و مشارکت!

درباره هفته مراقبت از چاقی

هفته مراقبت از چاقی یک رویداد آگاهی عمومی سالانه است که توسط بیش از 100 سازمان بهداشتی و رهبر در 70 کشور در سراسر جهان حمایت می شود. قهرمانان و شرکای OCW2023 کنار هم می‌ایستند تا چاقی را به عنوان یک بیماری پیچیده، مزمن و عودکننده بپذیرند. علی‌رغم تحقیقات و مطالعات گسترده، انگ و برداشت‌های نادرست همچنان به شکلی منفی بر نحوه برخورد پزشکی و عموماً با افراد چاق در جامعه تأثیر می‌گذارد. هدف OCW2023 تقویت رابطه بین بیمار و ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی آن‌ها با تشویق گفتگوهای باز، همدلانه و مبتنی بر شواهد در مورد وزن و سلامت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هفته مراقبت از چاقی و ثبت نام برای هشدارها، بازدید کنید ObesityCareWeek.org.