صندوق سلامت کودکان معاون جدید سیاست گذاری و حمایت را معرفی کرد


نیویورک، 20 دسامبر 2022 – صندوق سلامت کودکان (CHF) پرنل بریس III، معاون سیاست گذاری و حمایت را منصوب کرد. در این نقش، بریس تلاش‌های CHF را با هدف پیشبرد سیاست‌های عمومی که موانعی را که کودکان – به‌ویژه آن‌هایی که در جوامع کم منابع رشد می‌کنند – در دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی جامع با آن‌ها روبرو هستند، از بین می‌برند، رهبری خواهد کرد.

آرتورو بریتو، MD، MPH، رئیس و مدیر اجرایی CHF گفت: “پرنل تجربه رهبری گسترده ای را برای صندوق سلامت کودکان به ارمغان می آورد.” اشتیاق پرنل برای حصول اطمینان از داشتن بهترین شانس ممکن برای شکوفایی و موفقیت همه کودکان، تلاش‌های CHF را برای ایجاد تغییرات مثبت در مراقبت‌های بهداشتی و سایر سیستم‌هایی که بر سلامت و رفاه کودکان تأثیر می‌گذارند، افزایش می‌دهد.»

بریس اخیراً به‌عنوان مدیر اجرایی موقت صندوق آموزش غذا خدمت می‌کرد و در آنجا ابتکارات رشد استراتژیک را رهبری کرد و مشارکت‌های دولتی، شرکتی و آموزشی را مدیریت کرد. نقش های قبلی شامل مدیر عامل و افسر امور بشردوستانه در بنیاد Sips & Kicks و مدیر اجرایی، Dream Big Foundation است.

بریس گفت: «کار برای رسیدگی به چالش های جسورانه با هم تیمی های متعهد و ماهر و فرصتی برای تأثیرگذاری در مقیاس، چیزی است که مرا به صندوق سلامت کودکان کشاند. «تأثیر صندوق سلامت کودکان توسط کودکان، جوانان و خانواده‌ها در سراسر کشور از طریق 25 شریک شبکه ملی و تلاش‌های سیاستی آن‌ها احساس می‌شود.»

بریس دارای مدرک کارشناسی در مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه پنسیلوانیا است.

###

درباره صندوق سلامت کودکان

صندوق سلامت کودکان مهم‌ترین سازمان غیرانتفاعی کشور است که به ارائه دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی جامع برای کودکانی که در جوامعی با منابع کم در سراسر ایالات متحده رشد می‌کنند اختصاص داده است. خدمات اجتماعی پزشکی، روانی، دندانپزشکی و سلامت از طریق 25 شریک در 15 ایالت، واشنگتن، دی سی و پورتوریکو ارائه می شود. در طول 35 سال گذشته، CHF بیش از 230 میلیون دلار را بسیج کرده و به شبکه ملی خود اختصاص داده است، که بیش از 6 میلیون ویزیت بهداشتی، از جمله بیش از 400،000 در سال 2021 ارائه کرده است. CHF در سال 1987 توسط خواننده/ترانه سرا، پل سیمون، متخصص اطفال/ حامی کودکان تاسیس شد. دکتر ایروین ردلنر و طراح برنامه کارن ردلنر.