صندوق سلامت کودکان معاون توسعه جدید خود را معرفی کرد


نیویورک – صندوق سلامت کودکان (CHF) مورین آ. فاکس را معاون توسعه معرفی کرده است. در این نقش، فاکس تلاش‌های جمع‌آوری و توسعه سازمان، از جمله اجرای و نظارت بر استراتژی‌ها برای حمایت از رشد عملیاتی CHF را رهبری خواهد کرد.

ما از حضور مورین در کشتی خوشحالیم. آرتورو بریتو، MD، MPH، رئیس و مدیر اجرایی CHF گفت: من مطمئن هستم که او برای کمک به ما در انجام ماموریت خود برای اطمینان از اینکه کودکانی که در جوامع کم منابع رشد می‌کنند، مراقبت‌های بهداشتی جامعی را که نیاز دارند و شایسته آن هستند، دریافت می‌کنند، کلید خواهد بود.

فاکس گفت: «من هیجان‌زده و مفتخرم که بخشی از تیم CHF هستم، تضمین می‌کنم مراقبت‌های بهداشتی برای همه کودکان در سراسر کشور، به‌ویژه آن‌هایی که در جوامعی که منابع کافی ندارند، در دسترس باشد.» برای من شگفت‌انگیز است که در ایالات متحده، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان، بسیاری از کودکان به مراقبت‌های بهداشتی اولیه دسترسی ندارند. ما وظیفه داریم از پیر و جوان خود مراقبت کنیم و امیدوارم کار من در CHF بتواند تأثیر کوچکی داشته باشد.»

فاکس که یک رهبر غیرانتفاعی کهنه کار است، دانش زیادی را به ارمغان می آورد که طی 25 سال در بخش غیرانتفاعی به دست آمده است. قبل از پیوستن به CHF، او به عنوان مدیر ارشد توسعه در خدمات حقوقی دره هادسون و معاون روابط خارجی در Little Flower Children and Family Services خدمت کرد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت دولتی از کالج باروخ و لیسانس علوم از دانشگاه سنت جان است. او یک مجری تایید شده جمع آوری کمک های مالی است و در هیئت مدیره The Grant Professionals of Lower Hudson Valley است.

###

درباره صندوق سلامت کودکان

صندوق سلامت کودکان مهم‌ترین سازمان غیرانتفاعی کشور است که به ارائه دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی جامع برای کودکانی که در جوامعی با منابع کم در سراسر ایالات متحده رشد می‌کنند اختصاص داده شده است. خدمات اجتماعی پزشکی، روانی، دندانپزشکی و سلامت از طریق 25 شریک در 15 ایالت، واشنگتن، دی سی و پورتوریکو ارائه می شود. در طول 35 سال گذشته، CHF بیش از 230 میلیون دلار را بسیج کرده و به شبکه ملی خود اختصاص داده است، که بیش از 6 میلیون بازدید بهداشتی از جمله بیش از 400،000 در سال 2021 ارائه کرده است. CHF در سال 1987 توسط خواننده/ترانه سرا، پل سیمون، متخصص اطفال/ حامی کودکان تاسیس شد. دکتر ایروین ردلنر و طراح برنامه کارن ردلنر.

مخاطب:
جردن هانتر
Jordan.Hunter@Qorvis.com
PR@Chfund.org