اوهایو، ائتلاف اقدام چاقی به کمک شما برای گسترش دسترسی به مراقبت نیاز دارد!


ائتلاف اقدام چاقی (OAC) از همه ساکنان اوهایو می خواهد که امروز برای گسترش دسترسی به مراقبت اقدام کنند. به ما بپیوندید و از کمیته مالی سنای اوهایو و رهبری سنا برای حمایت و تصویب لایحه 33 مجلس نمایندگان بپیوندید، که شامل زبانی برای گسترش پوشش درمان‌های جامع چاقی تحت Medicaid است.

OAC از گنجاندن پوشش جامع درمان چاقی در این قانون، از جمله خدمات پیشگیری و سلامت، مشاوره تغذیه، رفتار درمانی فشرده، جراحی چاقی و خدمات پیگیری، و داروهای ضد چاقی (AOMs) تایید شده توسط FDA استقبال می کند.

OAC معتقد است که چاقی یک بیماری پیچیده و مزمن است که نیاز به اقدام جدی، دسترسی به درمان مبتنی بر علم و مراقبت جامع چاقی برای بهبود کیفیت زندگی و سلامت دارد. ما خواهان آن هستیم که افراد مبتلا به چاقی مانند افراد مبتلا به سایر بیماری های مزمن به پوشش پزشکی مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند. افراد چاق باید با همان کرامت و احترامی که برای همسالان خود قائل می‌شوند رفتار کرد. اوهایو در فکر این است که چاقی را برای بیماری مزمن که هست بپذیرد و اقداماتی را برای درمان آن به همان شیوه جدی مانند سایر بیماری های مزمن مانند دیابت و فشار خون بالا انجام دهد.

مرکز اقدام OAC دریافت تغییرات معنی دار تقاضا را آسان می کند! تنها با چند کلیک، می توانید حمایت خود را از گسترش دسترسی به درمان چاقی که در حال حاضر در لایحه مجلس 33 گنجانده شده است، ابراز کنید. اقدام شما به ما کمک می کند تا در مبارزه خود برای دسترسی به مراقبت جامع چاقی پیش برویم.


راه های بیشتری برای ایجاد تفاوت:

دسترسی به مراقبت را درک کنید
یاد بگیرید چگونه با وکالت شروع کنید
با حمایت از ماموریت خود به ما کمک کنید تا جهان را به مکانی مهربان تر و فراگیرتر برای افراد چاق تبدیل کنیم.