ائتلاف اقدام چاقی (OAC) حامیان خود را در کاپیتول هیل بسیج می کند تا شروع هفته مراقبت از چاقی 2024 را نشان دهد.


واشنگتن، دی سی – برای شروع هفته مراقبت از چاقی در سال 2024، بیش از 60 حامی با ائتلاف اقدام چاقی (OAC) در کاپیتول هیل گرد هم می آیند تا با بیش از 70 قانونگذار دیدار کنند تا اهمیت گسترش دسترسی به مراقبت های چاقی را با ترغیب قانون گذاران به همکاری بیان کنند. – حمایت از قانون درمان و کاهش چاقی (TROA). هفته مراقبت از چاقی، 4 تا 8 مارس 2024یک ابتکار آگاهی عمومی است که با هدف ایجاد جامعه‌ای است که پیچیدگی‌های چاقی را درک، احترام بگذارد و بپذیرد و به علم و مراقبت‌های مبتنی بر بالینی اهمیت دهد.

TROA یک لایحه دو حزبی است که به آمریکایی های واجد شرایط مدیکر دسترسی بیشتری به خدمات، درمان ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی چاقی می دهد. این لایحه مجدداً در 118 مطرح شدهفتم کنگره توسط سناتورها تام کارپر (D-DE) و بیل کسیدی (R-LA) و نمایندگان برد ونستراپ (R-OH) رائول رویز (D-CA)، ماریانت میلر-میکس (R-IA) و گوئن مور (D-WI). در حال حاضر، این لایحه از حمایت 83 حامی در مجلس نمایندگان آمریکا و 20 نماینده در سنا برخوردار است.

کنگره باید اقدامات فوری برای اولویت بندی درمان چاقی انجام دهد. بیش از 42 درصد از بزرگسالان 60 ساله و بالاتر ایالات متحده با چاقی و نزدیک به 6 درصد با چاقی شدید زندگی می کنند. بیماری های مرتبط با چاقی، مانند بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع 2 و انواع خاصی از سرطان، علل اصلی مرگ و میر قابل پیشگیری در TROA ایالات متحده هستند که با ارائه بیماران Medicare و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی آنها، شیوع این شرایط مرتبط با چاقی را کاهش می دهد. ابزارهای بیشتری در سفر خود برای بهبود سلامتی.

«در این هفته مراقبت از چاقی، ما توجه را به چالش‌برانگیزترین مانع خود جلب می‌کنیم – دسترسی به مراقبت‌های جامع چاقی مقرون‌به‌صرفه، با کیفیت و جامع. رئیس هیئت مدیره OAC گفت: عبور از TROA یک گام بزرگ در جهت درست خواهد بود، زیرا بیشتر پوشش های بیمه مطابق با پوشش Medicare مدل می شوند. کریستال هارتمن. زمان آن فرا رسیده است که نحوه مراقبت و توجه جامعه به چاقی را تغییر دهیم، زیرا ما نیز مانند افراد مبتلا به سایر بیماری ها مستحق کرامت و احترام هستیم.

OAC یک قهرمان مفتخر موسس هفته مراقبت از چاقی است. OAC از زمان تأسیس خود در سال 2005 برای گسترش دسترسی به مراقبت جامع چاقی و جلوگیری از تعصب وزن تلاش کرده است و بیش از 11 سال برای از بین بردن TROA مبارزه کرده است. درباره TROA بیشتر بیاموزید و از نمایندگان خود بخواهید که مراقبت از چاقی را در اولویت قرار دهند obesityaction.org/troa. در مورد هفته مراقبت از چاقی بیشتر بدانید obesitycareweek.org.

ائتلاف اقدام چاقی (OAC)، یک سازمان غیرانتفاعی ملی با بیش از 80000 عضو، به بهبود زندگی افراد مبتلا به بیماری چاقی از طریق آموزش، حمایت و پشتیبانی اختصاص دارد.



منبع