ائتلاف اقدام چاقی (OAC) از اعضای جدید هیئت مدیره ملی خود برای سال 2024 استقبال می کند.


OAC مفتخر است که به سه عضو جدید در هیئت مدیره ملی OAC خوش آمد بگوید. جیسون کرینیکی، میشل تدر و لیندا شاپیرو منینگ، MD، PhD، تجربه و تعهد شخصی خود را برای بهبود زندگی افراد مبتلا به چاقی به ارمغان بیاورند و به هیئت مدیره در هدایت OAC و فعالیت های آن بپیوندند، اهداف بلندمدتی برای انجمن تعیین کنند و اطمینان حاصل کنند که همه برنامه ها و ابتکارات به نفع افراد آسیب دیده است. چاقی

جیسون کرینیکی، از نیوجرسی، نقش مهمی در تیم چند رشته ای Bariatric در مرکز پزشکی اجتماعی نیوجرسی ایفا می کند و از برنامه خواهر خود در مرکز پزشکی Monmouth پشتیبانی می کند. او یکی از مدافعان پرشور مسائل بهداشتی و برابری مرتبط با چاقی است و هفته مراقبت از چاقی را با موفقیت در مجلس قانونگذاری ایالت نیوجرسی آغاز کرده است. به عنوان یک بیمار، جیسون با همکاری ایالت، در راستای به دست آوردن پوشش Medicaid برای داروهای کنترل وزن کار می کند. علاوه بر این، به عنوان یکی از اعضای ائتلاف اقدام چاقی، او وقت و انرژی خود را برای ارتقای آموزش عمومی، تضمین برابری و یکپارچگی، و حمایت از اعضای به حاشیه رانده شده جامعه اختصاص می دهد.

میشل تدراو که از سال 2019 عضو OAC است، این سازمان را در حالی کشف کرد که در سال 2017 به دنبال پشتیبانی پس از جراحی چاقی بود. میشل با استفاده از مبارزه مادام العمر خود با وزن، از مراقبت جامع و عادلانه چاقی حمایت می کند. او که یک سخنران و متخصص مورد توجه است، به مسائلی می پردازد که دسترسی به مراقبت های چاقی را تحت تأثیر قرار می دهد. میشل به عنوان مدیر ارشد برنامه در مؤسسه ضروری سلامت زنان سیاه پوست خدمت می‌کند و موسس راه‌حل‌های توانمندسازی روستا است، یک کسب‌وکار مشاوره که به بهبود نتایج سلامت برای افراد مبتلا به چاقی و بیماری‌های مزمن اختصاص دارد که نتایج سلامتی را برای افراد مبتلا به چاقی و سایر بیماری‌های مزمن افزایش می‌دهد. بیماری ها

لیندا شاپیرو منینگ، دکترا، دکترا، حرفه خود را وقف پیشبرد درک و درمان چاقی کرده است. او با بیش از یک دهه فعالیت بالینی، صدای بیش از 5000 بیمار را به کار خود در صنعت داروسازی/بیوتکنولوژی و کمیته‌های انجمن چاقی و هیئت آمریکایی طب چاقی وارد می‌کند. تعهد و حمایت لیندا باعث افزایش آگاهی، کاهش انگ، توسعه درمان های جدید و ترویج فراگیری در آوردن بحث های چاقی به جریان اصلی شده است.

میراث OAC در توانایی آن برای انطباق، تکامل و ماندن در خط مقدم ایجاد تغییرات مثبت برای افراد مبتلا به چاقی نهفته است. با بینش و تخصص منحصر به فرد جیسون، میشل و دکتر شاپیرو منینگ، ما سازمان خود را تقویت می کنیم و دنیا را به مکانی بهتر برای افراد چاق تبدیل می کنیم. کریستال هارتمن، رئیس OAC، گفت: با هم، ما مشتاقانه منتظر یک سال دیگر از دستاوردهای پیشگامانه هستیم که مسئولیت آموزش، حمایت و پشتیبانی در حوزه مراقبت از چاقی را بر عهده دارد.

OAC همچنین مایل است عضو هیئت مدیره بازگشته را به رسمیت بشناسد باید گاودبی بیش از ده سال است که عضو فعال OAC بوده است. او با استفاده از منابع OAC برای بیماران و ارائه دهندگان علاقه مند به درمان چاقی، به عنوان یک مدافع و مربی بیمار در یک عمل چاقی خدمت کرده است. دبه که شخصاً تحت تأثیر چاقی قرار گرفته بود، در سال 2001 تحت عمل جراحی چاقی قرار گرفت و مشتاق به اشتراک گذاری تجربه 22 ساله خود پس از کاهش وزن برای حمایت از دیگران در دستیابی به اهداف سالم تر است.

به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، OAC تحت اقتدار یک هیئت مدیره ملی اداره می شود. همه اعضای هیئت ملی OAC داوطلب هستند. هیئت مدیره ملی OAC 2024 به شرح زیر است: کریستال هارتمن، رئیس OAC؛ پتی نیس، JD، صندلی OAC در گذشته. نیکی ماسی، MA، منشی؛ Anh-Vu Pham، خزانه دار; سارا برامبلت، MSHL؛ نینا کراولی، دکترا، RDN، LD; سونیل دانیل، MD، FTOS؛ اسکات کاهان، MD; دکتر رابین پاشبی الیزابت پل؛ ملیندا جی واتمن، BSN، MSN، CNM، MBA.

فهرست هیئت مدیره 2024 در نوامبر 2023 به اعضای OAC ارائه شد. ما از اعضای خود دعوت کردیم تا فهرست را بررسی کنند و در صورت تمایل نامزدهای خود را ارائه دهند. OAC از حمایت کامل لوح تقدیر برخوردار شد و ما اکنون از حضور این افراد در هیئت مدیره استقبال می کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد هیئت مدیره ملی OAC، لطفاً به obesityaction.org/about/governance/board-of-directors مراجعه کنید.

ائتلاف اقدام چاقی (OAC)، یک سازمان غیرانتفاعی ملی با بیش از 80000 عضو، به بهبود زندگی افراد مبتلا به بیماری چاقی از طریق آموزش، حمایت و پشتیبانی اختصاص دارد.



منبع