ائتلاف اقدام چاقی (OAC) وزن شما را به صورت منطقه ای معرفی می کند – یک رویداد وزن و سلامت رایگان که به شهر نزدیک شما می آید!


ائتلاف اقدام چاقی از معرفی مجموعه رویدادهای کاملاً جدید هیجان زده است – وزن شما مهم است منطقه ای، یک رویداد وزن و سلامت رایگان که به شهرهای سراسر ایالات متحده می آید!

در وزن شما مهم است منطقه ای، طیف گسترده ای از موضوعات را بررسی خواهید کرد، از جمله:

  • استراتژی های مدیریت وزن
  • تغذیه
  • سلامت روان
  • و خیلی بیشتر!

سخنرانان متخصص ما جدیدترین اطلاعات و استراتژی های مبتنی بر علم را برای کمک به شما در سفر سلامت شخصی خود ارائه می دهند. این رویدادهای نیم روزه و بدون هزینه، مکان مناسبی برای برداشتن اولین قدم برای اولویت دادن به سلامتی شما هستند!

برای شروعی باورنکردنی آماده شوید! ما شروع می کنیم کالیفرنیای جنوبی در 3 فوریه 2024، در هتل زیبای Cassara در Carlsbad، CA! به صورت رایگان ثبت نام کنید یا برای هشدارها ثبت نام کنید تا اولین کسی باشید که از شهری نزدیک شما دیدن می کنیم! و حتما به دوستان و خانواده خود در منطقه بگویید! اگر می‌خواهید بروشور PDF ما را درباره این رویداد به اشتراک بگذارید، لطفاً برای دانلود آن اینجا را کلیک کنید.

وزن شما مهم است منطقه ای با افتخار توسط چندین شرکت معتبر در صنعت سلامت پشتیبانی می شود، از جمله: Bronze – Currax و KVK Tech. OAC به پذیرش حامیان مالی و غرفه داران برای سال 2024 خود ادامه می دهد وزن شما مهم است رویدادهای منطقه ای برای اطلاعات بیشتر لطفا ایمیل بزنید info@obesityaction.org.

وزن شما مهم است منطقه ای با افتخار توسط Obesity Action Coalition ارائه می شود، یک سازمان غیرانتفاعی ملی با بیش از 80000 عضو که به بهبود زندگی افراد مبتلا به بیماری چاقی از طریق آموزش، حمایت و پشتیبانی اختصاص دارد. در obesityaction.org بیشتر بیاموزید.



منبع