من فیلم ها و مطالعاتی را مشاهده کرده ام که رژیم کتو را نشان می دهد ، که بیماری های قلبی عروقی ، چاقی ، دیابت و غیره را کاهش می دهد ، که در آنها تقریباً میزان قند موجود است ، در مورد انسولین ، سرطان و موارد دیگر.

سپس…

من همان نوع ویدئویی را که مطالعاتی را تبلیغ می کند می بینم که نشان می دهد سبزیجات ، چربی فوق العاده کم ، رژیم غذایی کامل به عنوان کلید کاهش CVD ، چاقی ، دیابت و غیره است. با توجه به اینکه رژیم های بیکن بی چربی یک مد کوتاه مدت هستند بلا بلا. آیا واقعا چسبیدن به آن راحت تر به نظر می رسد؟ یا به طور عینی برنده مشخصی وجود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *