شما تعجب می کنید که نظر شما در مورد این رژیم غذایی چیست. او حلقه های خود را در جامعه صخره نوردی ایجاد می کند. به طور کلی صبح ها از کربوهیدرات ها خودداری کنید و غذاهای چرب و پر پروتئین را انتخاب کنید. بعد از ظهر ، نزدیک زمان تمرین ، می توانید کربوهیدرات مصرف کنید. برای شام ، کربوهیدرات متوسط ​​تا زیاد و چربی کم را برای یک وعده غذایی انتخاب کنید. هر وعده غذایی 25-30 گرم پروتئین دارد.

هدف کاهش چربی بدن است. این به معنی تمرین متوسط ​​(برای سنگ نوردان طراحی شده است) است. این همچنین نشان می دهد که هیچ شکر فرآوری شده ، مقدار زیادی سبزی و میوه در بعد از ظهر و معمولاً چند دانه برای شام وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *