با میان وعده های خوشمزه وگان گیاهی بادام زمینی بادام زمینی ، اسنک بعدی خود را خوش طعم کنید!

در حال حاضر بر هیچ کس پوشیده نیست که ما در NS طرفداران زیادی برای میان وعده ها هستیم. ما همچنین معتقدیم که بهترین میان وعده های سالم شامل دستور العمل هایی است که نه تنها طعم خوشمزه ای دارند ، بلکه برخی از جعبه های تغذیه ای را نیز بررسی می کنند. استفاده از بادام هندی خام و شیر بادام به این پروتئین Smokey Cashew Quueso کمک می کند.

یافتن جایگزین برای لبنیات همیشه آسان نیست. مخصوصاً وقتی صحبت از تقلید از بافت سس پنیر کاملا خامه ای می شود. در خانه ما ، ما شخصاً گزینه های متعدد خریداری شده از فروشگاه را امتحان کرده ایم ، که بیشتر آنها حاوی روغن اضافی و مواد نگهدارنده بودند.

با افزودن چند قاشق غذاخوری مخمر تغذیه ای ، ویتامین B زیادی دریافت می کنید ، در حالی که طعم کامل “پنیری” را اضافه می کنید. تغییر دهنده واقعی بازی از دستور پخت سرآشپز و نویسنده Kenji López-Alt تهیه شد که در آن از سیب زمینی برای بهبود بافت استفاده می کند. پس از پخته شدن ، نشاسته های طبیعی سیب زمینی ، بدون استفاده از لبنیات ، به این شیرینی بافت نرم و پنیری می دهند.

چرا Smokey Cashew Queso Dip یک میان وعده مغذی است

هر زمان که خودتان یک میان وعده درست می کنید ، ما همیشه می گوییم که حداقل 2 عنصر از سیستم بنیادی پنج را شامل شود.

سیستم بنیادی پنج ما راهی آسان برای آگاهی از داشتن یک وعده غذایی مغذی و متعادل است و از پنج عنصر تشکیل شده است: پروتئین ، کربوهیدراتهای نشاسته ای ، کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای ، چربی و عامل طعم.

با انتخاب دو مورد از این عوامل به علاوه طعم ، همیشه یک میان وعده متعادل خواهید داشت که به شما انرژی مورد نیاز را می دهد و شما را تا وعده غذایی بعدی سیر نگه می دارد.

دو ماده اصلی موجود در این دمنوش دودی وگان بادام هندی ، بادام هندی است که منبع سالم چربی و پروتئین گیاهی است و سیب زمینی که کربوهیدرات نشاسته ای را تأمین می کند.

بادام هندی همچنین حاوی مواد معدنی مانند روی ، منگنز ، مس و سلنیوم است که همه آنها برای سیستم ایمنی بدن و سلامت کلی ما مهم هستند.

این سبزی بادام هندی با کمی سبزیجات برای غوطه ور کردن ، یک گزینه عالی برای میان وعده یا در کنار غذا است.

پنج عامل اصلی طعم چیست؟

در صورتی که در انجمن NS و روش تغذیه آگاه تازه کار هستید ، سیستم Fundamental Five بخشی از نحوه آموزش ایجاد وعده های غذایی متعادل است. این امر به شما این امکان را می دهد که بدن خود را به راحتی تغذیه کنید و از انعطاف پذیری برخوردار باشید تا از غذاهای مورد علاقه خود بدون استرس در مورد غذا لذت ببرید.

پنج پایه از پنج عنصر تغذیه شامل پروتئین ، چربی ، کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای ، کربوهیدراتهای نشاسته ای و قندی و عامل طعم (که نشاط ، خوشمزه بودن و لذت را برای وعده های غذایی شما به ارمغان می آورد) تشکیل شده است.

تو می توانی راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید که شما را از طریق سیستم پنج پایه ای ما برای ایجاد غذاهای متعادل راهنمایی می کند که می توانید برای آماده سازی غذا یا پخت تازه این هفته استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *