سرم در اطلاعات متناقض غرق شده است تا جایی که توصیف همه آنها با کلمات کمی دشوار است.

من آموختم که مزیت اصلی خیساندن / جوانه زنی دانه ها کاهش مواد مغذی (فیتات ها) است که به مواد مغذی و مواد معدنی (مانند آهن / روی / منیزیم) که حاوی آن هستند می چسبند و از جذب آنها توسط بدن جلوگیری می کند.

با این حال ، شخصی به من اشاره کرد که این جای نگرانی نیست ، زیرا با گذشت زمان باکتری های روده با میزان مصرف فیتات ها سازگار می شوند و مشکل قبلی در نهایت از بین می رود. وی همچنین خاطرنشان کرد: از آنجا که غذاهای غنی از فیتات دارای فیبر هستند که باعث رشد خوب باکتری های روده می شود ، جذب مواد مغذی را افزایش می دهند و مصرف غذاهای غنی از آهن با ویتامین C (روش وی برای گفتن رژیم غذایی متنوع) چیزی است که باعث افزایش جذب غذا به طور کلی وی در پایان با ذکر این نکته که رژیم های غنی از فیتات جذب مواد مغذی را افزایش می دهد ، اما به هیچ یک از این ادعاها اشاره نمی کند.

من همچنین دریافتم که 80 درصد مواد مغذی موجود در آرد در عرض 3 روز اکسیده می شوند. (دوباره بدون منبع) اگر اینطور باشد ، اگر آرد تازه آسیاب شده ، بلافاصله در یک خمیر ورز داده شود و بماند / منجمد شود ، چه اتفاقی برای محتوای مواد مغذی می افتد؟

ناامید کننده ، کدام درست است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *