آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن سخت است. آیا ژنتیک یک ابرمرد در او وجود دارد؟ خوب ، شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان یک کارمند تمام وقت تمرین می کنند زیرا در واقع یک کار تمام وقت در سطح آنها است و تا زمانی که تمرینات و انگیزه آنها به مرحله ای برسد که برای آنها مدال طلا به ارمغان بیاورد ، این امکان وجود دارد. به طور کامل (یا در برخی قسمت ها به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از ایده های مایکل اسرائیل استفاده کردیم. او مشاور یک تیم وزنه برداری آمریکایی ، مشاور دوره های رنسانس است و از آنجا که حتی اگر در آینده نزدیک برای خود مدال المپیک را انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید تمرینات معمول و غیره را انجام دهید. از دست نده.

از تکنیک هایی مانند درگیر ماندن تا تعیین اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات ساده ای هستند که می توانید پیشرفت خود را تا رسیدن به خواسته های تناسب اندام خود ادامه دهید ، اما این تکنیک ها می توانند در مسابقه معتدل باشند. المپیک بعدی را مقایسه کنید.

درگیر رژیم غذایی و ورزش شوید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی آسان است: ادامه دهید. اما چند بار واقعاً به رژیم غذایی سخت یا ورزش منظم خود پایبند بوده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، تمرینات بد کار مهمی نیست. اسراتیل می گوید ، اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به هدف خود در بالاترین عملکرد ورزشی باید بسیاری از این جلسات خوب را داشته باشند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، می تواند برای آنها هزینه تمرین داشته باشد.” “یک تمرین در طول هفته ساختار متفاوتی دارد و اگر ، به عنوان مثال ، سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته به طور کلی بسیار ضعیف تر است ، و سپس یک هفته تمرین بد یک ماه می شود و غیره به همه چیز در بالاترین سطح واقعاً اهمیت دارد.

او می گوید ، با چنین برنامه ورزشی دقیق ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم غذایی مناسبی دارند که در واقع برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، رعایت می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً به این موضوع پی خواهید برد.

از رژیم غذایی خود و همچنین تمرینات خود پیروی کنید ، نقشه ای برای مزایای تمرین و تغذیه خود خواهید یافت. اسرائیل می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز در هفته ، شما باید با چند وعده غذایی خوب با پروتئین بالا در طول روز کالری زیادی دریافت کنید و در یک تمرین سخت بمانید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای حفظ تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt تمرین می کنند ، در حالی که برخی دیگر بیشتر به تنهایی کار می کنند. به ویژه در مورد بازی های المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که مکان های زیادی برای آموزش وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب غذای مناسب کار درستی است – و – دوباره – تداوم کلید است ، و حتی ورزشکاران المپیکی باید تمام تلاش خود را بکنند تا بتوانند آن انتخاب درست را انجام دهند. فدای خوبی ها برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 شب است و در آن ساعت می خوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه افراد قدرت اراده ندارند و مطمئناً اگر شما متخصص تغذیه نداشته باشید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی از راه دور شوید.

و وقتی صحبت از تغذیه به میان می آید ، مطمئن شوید که انتخاب درست را انجام می دهید ، زیرا مغازه های خواربار فروشی معمولاً بسیار متوسطتر از آن چیزی هستند که فکر می کنید ، اما این یک توهین نیست ، بلکه یک یادآوری است تا یک هشدار! ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما قطعاً این انتخاب را دارید که مرغ و سبزیجات را به جای مککیکن و سیب زمینی سرخ کرده یا فست فود کباب کنید ، درست است؟

در صورت لزوم غذا را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و مجبورند غذای خود را تماشا کنند ، آشپزی هفتگی مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که آشپزی به تنهایی ایده خوبی است ، مردم تمایل دارند با ساختن کوهی از غذا غذا را سخت تر از آنچه باید انجام دهند!

“بسیاری از مردم از این ایده که باید آشپز خوبی باشند می ترسند و وسواس زیادی به خرج داده اند تا بتوانند غذای خود را تهیه کنند.” و این درست نیست که یک رژیم غذایی سالم حاوی صد نوع ماده مغذی و مواد اولیه باشد. اگر سخت کوشی ، آشپزی ، شروع کار و اهداف واقع بینانه راهنمای شماره یک شما هستند ، باید بدانید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که این کار امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذایی که تمام روز را برای پخت و پز صرف کرده اید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً وارد بازی رژیم شوید و در این حالت راحت باشید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که طعم عالی دارند و مواد مختلفی دارند. بنابراین وقتی شروع می کنید ، حتما غذای خوشمزه بخورید. عمداً غذای کم ارزش نخورید و نگویید: رژیم مجازات است. او می گوید: “من تاوان گناهان خود را می دهم.” شما فقط سعی می کنید 15 کیلو وزن کم کنید ، اما ساده باشید – سه یا چهار ماده ، چند پوند گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی اگر گیاهخوار هستید ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم هوس خودداری می کنند

بیایید با واقعیت روبرو شویم: این تصمیم برای کاهش وزن “راه حل جدید ، بدن جدید” اغلب با رژیم دیوانه واری که هیچ شانس ادامه و بازدهی طولانی مدت ندارد به پایان می رسد. این ممکن است لزوماً در مورد ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، به هر حال نیم فنجان وجود دارد!

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، ممکن است همیشه غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید و نگران کالری مصرفی خود نباشید. شما ترکیبی متفاوت از گرسنگی یا محدودیت کامل مواد مغذی را تجربه می کنید که باعث می شود بعداً پرخوری کنید.

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری بخورید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده نباشد و شبیه یک بازی باشد ، شوکه نخواهید شد. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر به سختی نگاه نمی کنند. با این حال ، آنها در آستانه (یا نزدیک) قله ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در المپیک بین المللی و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما ، مردم عادی ، چه بخواهیم بپذیریم و چه نخواهیم ، با خود می جنگیم. اگر متوجه شدید که مدام در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه هستید ، ممکن است اصلاً به دنبال هدف اشتباهی باشید. گم شده ، کاری کن ، شاید می خواهی چیز دیگری را امتحان کنی.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات کراس فیت یا تیم سازی ، شما را به مسیر اصلی سبک زندگی که مناسب شما یا بیشتر است می رساند و شما را در مسیر ثابت نگه می دارد.

«اگر [هدف شما] این فقط به شما انگیزه می دهد فقط به این دلیل که می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، این کار را انجام دهید ، این می تواند یک انگیزه عالی باشد. “بودن.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما بگوید ، “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته حیاط خلوت بسازید و چند هفته دیگر وقت ندارید که این کار را انجام دهید” ، شما فکر می کنید ، “خوب ، چگونه مهم است که من چگونه حیاط خلوت خود را آبیاری می کنم؟” یکی داشته باشد یا نداشته باشد … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید ، “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش YouTube.”

البته ، در آخرین سلفی بدنسازی خود که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن هشتگ برای راه حل جدید ، بدن جدید بسیار عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین وقتی می خواهید تغییری ایجاد کنید ، قبل از اینکه برای شکست آماده شوید ، مطمئن شوید که این یا آن هدف واقعاً امکان پذیر است.

کمی پایدار باشید

در زمانی که راه حل های جدید رو به ضعف است ؛ این روند می تواند دلسرد کننده باشد. اما این ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی مورد علاقه شما باید از آنها الگو بگیرند و ثابت قدم باشند ، زیرا اهدافی که شایسته آنهاست به راحتی قابل دستیابی نیست.

“لطفاً نگویید” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. ” او گفت: “من فکر می کنم باید او را رها کنم.” ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های ساده توجه کنیم. تا آنجا که ممکن است کارها را آسان کنید ، اما وقتی شرایط سخت می شود آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که عمدا کارها را دشوار نکنیم ، اما سلام ، کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه ضعیف می شدند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


 کتاب بدنسازی بدون وزن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *