من بعد از تمرینات قدرتی هر روز پودرهای پروتئینی را تکمیل می کنم و با پودرهای پروتئینی به دیوار برخورد می کنم. من حدود 6 ماه است که از جداکننده آب پنیر بدون طعم استفاده می کنم و چند هفته پیش قطع کردم زیرا معده من را اذیت می کند و باعث جوش های گسترده می شود. من از آن زمان تا کنون از پپتیدهای کلاژن غذایی کامل استفاده می کنم ، که بسیار عالی بود ، اما می دانم که این بهترین منبع پروتئین برای افزایش قدرت نیست زیرا همه اسیدهای آمینه را شامل نمی شود. من همچنین پروتئین های مختلف نخود را امتحان کردم ، که فکر می کنم کاملا زننده هستند و معده ام را از بین می برند. آیا کسی پیشنهاد جایگزینی دارد که بیشتر معیارهای زیر را برآورده کند؟

– پروتئین های کامل ، بدون محصولات لبنی ، به آسانی مخلوط می شوند ، طعم زیادی ندارند ، کربوهیدرات و چربی کمی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *