برنامه رژیم کتوژنیک برای لاغری + دانلود رایگان برنامه PDF

نمونه رژیم کتوژنیک برای لاغری می توان گفت، نگاه کردن به عکس کودک پسر و فکر کردن به پسران در هنگام نزدیکی می تواند موجب پسر یک نمونه رژیم کتوژنیک شدن جنین گردد. راهکار این مشکل این است که دکتر تغذیه قرص های مکمل به شما بدهد. از لحاظ تئوری این مشکل برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ که انسولین دریافت میکنند نیز وجود دارد و باید این افراد هم با احتیاط و تحت نظر مشاور تغذیه از رژیم کتوژنیک استفاده کنند تا در صورت بروز افت قند خون رژیم شما تغییر پیدا کند.

چه کسانی نباید رژیم کتوژنیک بگیرند

در مرحله اول “فعال سازی” که حدود ۷۲-۴۸ ساعت طول میکشد، کاهش کربوهیدراتها باعث ورود آزمودنی به کتوز میشود. میگرنی که بیش از ۷۲ ساعت طول بکشد را در اصطلاح «وضعیت میگرنی» مینامند. در واقع، بسیاری از غذاهای فاقد ویتامینها، موادمعدنی و فیبر، منبع غنی از کربوهیدرات هستند که باید در برنامه پس از رژیم کتو محدود شوند. این نوع رژیم معمولا برای بدنسازان است که همراه ورزش میتوانند مقداری کربوهیدرات مصرف کنند.

کتورژیم در کاهش تری گلیسیرید خون ، که چربی های مضر برای بیماری های قلبی هستند ، بسیار مؤثر است. اگر قرار است از یک رژیم غذاای کتوژنیک متعادل استفاده کنید، مقدار کربوهیدرات را کاهش میدهید و پروتئین و چربی را بالا نگه میدارید، اما اگر یک بدنساز هستید و به دنبال ساختن ماهیچه هستید، باید چربی را به شدت بالا برده و پروتئین و کربوهیدرات را محدود کنید. در سال 1921 اولین بار راسل وایلدر این برنامه غذایی را برای درمان صرع ( تشنج) بکار برد، و این نام هم توسط خود او به این برنامه داده شد. ᠎Da ta h as be en created  by G SA C on te nt Gen᠎erat᠎or᠎ D emover sion.

[ktzagcplugin_video max_keyword=”” source=”ask” number=”2″]

[ktzagcplugin_image source=”google” max_keyword=”8″ number=”10″]

بر اساس آمار و ارقام منتشر شده در یک وبسایت مرتبط، با دنبال کردن این رژیم میتوان طی یک هفته نزدیک به ۵ کیلوگرم لاغر شد. کراتین: کراتین منشا تولید انرژی در عضله است و مکملهای کراتین میتوانند به خوبی به کسانی که در کنار رژیم کتوژنیک ورزش هم میکنند، کمک کنند. هشدار: در حالی که رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارای فواید اثبات شده بسیاری است، اما هنوز بحث برانگیز است. در این مقاله ۱۰ فایده اثبات شده رژیم کتوژنیک و نمومه برنامه غذایی کتو برای شما خوانندگان عزیز ارائه کرده ایم.

برنامه غذایی رژیم کتوژنیک استاندارد

نمونه رژیم کتوژنیک برای لاغری چربی مصرفی نباید بیشتر از ۳۵ درصد از کالری دریافتی شما در روز را شامل شود. با این وجود، کربوهیدراتهایی که در این رژیم بکار گرفته میشوند، محدود به آنهایی هستند که شاخص گلوکز کمتری (کمتر از ۵۰) دارند. استفاده از روغن زیتون فوق بکر به دلیل خواص روغن زیتون برای سلامت قلب توصیه میشود. روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب تک غیراشباع است که التهاب روده و معده را تعدیل کرده و جریان خون را بهبود میبخشد.

رژیم کتوژنیک کم کربوهیدرات با مصرف زیاد چربی و پروتئین متوسط به عنوان یک رژیم لاغری در بین جوامع، طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ هرچند این رژیم به علت داشتن چربی زیاد در صورت درست ایجاد خطایی در تجویز یا اجرای آن عوارض زیادی از جمله بیماری های قلبی و افزایش وزن دوبرابر را ایجاد می کند؛ با این حال ، در اکثر مطالعات علمی، رژیم های کتوژنیک به عنوان رژیم غذایی سالم و مفید نشان داده شده است. به همین دلیل در هنگام رعایت رژیم غذایی باید از خوردن غذاهایی که کربوهیدرات بالا دارند اجتناب کنید.

[catlist name= post_type=”post”]

رژیم کتوژنیک برای چه کسانی مناسب است

نسبت درشت مغذیها در رژیم هدفمند: 65 تا 70 درصد چربی، 20 درصد پروتئین ، 10 تا 15 درصد کربوهیدرات. نسبت درشت مغذیها در رژیم استاندارد: ۷۵ درصد چربی، ۲۰ درصد پروتئین، ۵ درصد کربوهیدرات. اگر به رژیم کتوژنیک پایبند باشید، برای کاهش وزن گزینه بسیار مناسبی است. به همین دلیل، شما نمیتوانید رژیم کتوژنیک بگیرید ولی برنج یا ماکارونی بخورید. در اینجا اطلاعات مختصر اما جامعی را درباره این رژیم لاغری به شما می دهیم و می گوییم که آیا به درد شما می خورد یا خیر.

رژیم کتوژنیک چگونه لاغر میکند

این تحقیقات نشان می دهد که این روند می تواند به دلیل کاهش سطح قند و استفاده ازچربی های سالم برای تامین انرژی مغز باشد. وقتی بدن شما سوخت کافی نداشته باشد( چربی و کربوهیدرات) برای تامین انرژی از پروتئین ها یعنی بافت ماهیچه ها استفاده میکند. این تغییرات ممکن است شما را نگران کند اما خبر خوب این است که به محض ورود به مرحله چربی سوزی ، انرژی بیشتر از قبل را در بدنتان احساس میکنید. برخی محققان معتقدند که این نتایج صرفاً به دلیل دریافت پروتئین بالاتر است و برخی دیگر فکر میکنند که یک مزیت متابولیک متمایز برای رژیمهای کتوژنیک وجود دارد (9, 10). سایر مطالعات رژیم غذایی کتوژنیک نشان دادهاند که افراد در صورت عدم کنترل یا محدودیت در مصرف چربی میتوانند، کاهش چربی و کاهش وزن را تجربه کنند.

معایب و مزایای رژیم کتوژنیک

[arpw limit=”10″]

برنامه رایگان رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک هدفمند (Targeted Ketogenic Diet) برای بدنسازها مناسب است. مطالعات حیوانی که در آن رژیم پر چربی استفاده شده بود، ارتباطی بین چربی برنامه غذایی و چاقی نشان نداد و بر عکس کربوهیدرات بسیار پایین و چربی بالا نظیر کتوژنیک، کاهش وزن را تسهیل می کرد. سالادتان را با ¼ فنجان عدس، 4 گرم پروتئین، 10 گرم کربوهیدرات و 4 گرم فیبر پر کنید. هنگامی که شما یک وعده غذایی پر کربوهیدرات میخورید، بدن شما گلوکز و انسولین تولید میکند. بله. هرچه زمان میگذرد و بدن شما به رژیم کتو عادت میکند، بوی بد دهانتان نیز از بین خواهد رفت.

خرید کیک کتوژنیک

طبق گفته USDA، یک موز کوچک بیش از 20 گرم کربوهیدرات خالص دارد، به این معنی که میتوانید کل کربوهیدرات غذای خود را روی یک موز برنامهریزی کنید. یک فنجان از این میوه فوقالعاده آبرسان، حدود 12 گرم کربوهیدرات داشته و فقط 46 کالری دارد. ½ فنجان کدو حلوایی پخته شده – سرشار از ویتامین A – 11 گرم کربوهیدرات را تامین میکند. ½ فنجان لوبیای سیاه، 10 گرم کربوهیدرات دارد. سلام یک تخم مرغ چند گرم است؟ این علائم پس ازچند روز تا چند هفته، از بین می روند.

رژیم کتوژنیک رایگان

یکی از انواع رژیم کتوژنیک دوره ای شامل پنج روز رژیم کتوژنیک استاندارد و دو روز رژیم غیر کتوژنیک در طول هفته است. برای تقریبا یک دهه، این رژیم در دنیای پزشکی جایگاه یک برنامه غذایی درمانی را برای کودکان مبتلا به تشنج از آن خود کرده بود تا این که معروفیت آن توسط معرفی داروهای ضد تشنج متوقف گردید. یک پژوهش انجام شده نشان داد، افراد در رژیم کتوژنیک 2.2 برابر کاهش وزن بیشتر نسبت به افرادی داشتند که یک رژیم با کالری و چربی پایین را انجام انتخاب کرده بودند.

در نگاه اول ممکنه با مطالعه مطالب مربوط به رژیم کتوژنیک احساس کنید استفاده از این رژیم خیلی سخت و آزار دهندس. متخصص کتوژنیک به شما کمک میکند که در این مسیر به آسیب کمتری دچار شوید. آموزشهایی رژیم غذایی لاغری سریع که در دوره لاغری با ذهن، به شما آموزش می دهم، تا ابد میتواند به بهبودِ بیشتر وضعیت جسمی تان کمک کند. همانگونه که میدانید این نوع رژیم بسیار سیر کننده است و به همین دلیل ممکن است تنها به یک یا دو میان وعده نیاز داشته باشید.

معایب کتوژنیک

در ابتدای انجام این رژیم غذایی به دلیل کاهش ناگهانی مصرف کربوهیدرات احساس گرسنگی زیادی را حداکثر به مدت سه هفته تجربه می کنید با این حال ، خوردن کربوهیدرات به میزان کم ( ۵% در طول روز ) منجر به کاهش خودکار اشتها می شود ؛ وقتی افراد کربوهیدرات را قطع کرده و پروتئین و چربی بیشتری مصرف می کنند ، در نهایت به خوردن کالری کمتری می پردازند. بیشتر مردم پس از طی دوره رژیمشان، در نهایت به روشی که قبلاً غذا میخوردند برمیگردند. 4. در نهایت پرداخت یا به صورت پرداخت اینترنتی انجام میشه که این روش به صورت سریع و آنی از طریق کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب انجام میشه، یا انتقال کارت به کارت که تایید پرداخت کارت به کارت حداکثر ۲۴ ساعت زمان میبره.

اکنون میتوانید آنقدر بخورید که آن را به یک میان

وعده واقعی تبدیل کنید. برخی افراد قسمتی از میدان دید خود را از دست میدهند که به نابینایی یک سویه معروف است درحالیکه برخی در این شرایط، تجربهٔ تاری دید دارند. رژیم کتو رشد تومورهای سرطانی را کند میکند؛ در واقع محیط های حاوی قند و انسولین زیاد در بدن ما به سلولهای سرطانی منبع سوختی برای تغذیه و رشد می دهند و بدن کتوزی شده بدون اینکه تومورها را تغذیه کند انرژی لازم بدن را برای شما فراهم میکند.

این علائم نشانه این است که بدن شما بهجای سوزاندن گلوکز (قند) برای به دست آوردن انرژی از چربی استفاده می کند. جالب است بدانید که حجم زیادی از کاهش چربی های بدن در رژیم کتو مربوط به ناحیه اطراف شکم و پهلو بوده. آیا رژیم کتوژنیک خوب است؟ رژیم کتوژنیک استاندارد (Standard ketogenic diet) برای تازهکارها مناسب است. رژیم های غذایی که برای کاهش وزن طراحی مناسبی داشته باشند، اپیدمی چاقی را تا حدود زیادی می توانند مدیریت نمایند. رژیم غذایی کتوژنیک میتواند به عنوان سبک زندگی انتخاب شود اما اگر برای کاهش وزن این رژیم را انتخاب کردید، باید بدانید که کتوژنیک برای کاهش وزن به عنوان یک رژیم کوتاه مدت شناخته میشود و نباید بیشتر از 3 ماه از این رژیم استفاده کرد.