حمایت از تحول: هفته تاثیرگذار مراقبت از چاقی OAC در کاپیتول هیل


گروه بزرگی از مدافعان OAC در واشنگتن دی سی ایستاده اند
طرفداران OAC در واشنگتن دی سی

هفته مراقبت از چاقی شاهد یک موج قدرتمند از حرکت بود زیرا ائتلاف اقدام چاقی (OAC) بیش از 60 حامی اختصاصی خود را به کاپیتول هیل در واشنگتن دی سی بسیج کرد!

روز دوشنبه، 4 مارس 2024، ما با بیش از 70 سناتور و نماینده ملاقات کردیم تا داستان های خود را به عنوان بیمارانی که از دسترسی به مراقبت های چاقی محروم شده اند به اشتراک بگذاریم. ما این موضوع را مطرح کردیم که از آنجایی که چاقی یک بیماری است، همه افراد مبتلا باید با همان کرامت و احترامی که نسبت به همسالان خود با سایر بیماری‌ها قائل می‌شوند، رفتار شود.

در جلساتمان، از هر قانون‌گذار خواستیم که از قانون درمان و کاهش چاقی حمایت کند، لایحه‌ای که به آمریکایی‌های واجد شرایط مدیکر دسترسی بیشتری به مراقبت‌های چاقی می‌دهد. کنگره این فرصت را دارد که این تغییر را برای دریافت کنندگان مدیکر ایجاد کند، که ما انتظار داریم این تغییر به برنامه های بهداشتی بیشتری کاهش یابد.

https://www.youtube.com/watch?v=mMdA4557q4A

یکی از بزرگترین دستاوردهای این هفته این بود که کنگره در واقع دیدگاه خود را در مورد چاقی تغییر داده است! پس از مکالمات ما و دریافت نامه از اعضا، 23 حامی جدید با TROA امضا کردند. این پیشرفت قابل توجهی در مبارزه ما برای گسترش دسترسی به مراقبت جامع چاقی است!

هفته مراقبت از چاقی OAC در کاپیتول هیل بر اساس اعداد:

بیش از 60 OAC طرفدار مبارزه برای تغییر است

بیش از 70 جلسه با سناتورها و نمایندگان

23 (و در حال افزایش!) حامیان جدید TROA

اما مبارزه هنوز تمام نشده است – ما باید به افزایش صدای خود ادامه دهیم تا توجه خود را به اهمیت مراقبت جامع چاقی جلب کنیم و تجربیات زندگی خود را به اشتراک بگذاریم تا این قانون بتواند در خط پایان به اجرا گذاشته شود.

شما می توانید با کمک مالی به Action Fund ما به حمایت از تلاش های ما ادامه دهید. با مشارکت‌های سخاوتمندانه شما، می‌توانیم ابتکارات حمایتی خود را تقویت کنیم و به مردم در مورد کار مداوم خود آموزش دهیم. این بودجه همچنین به ما اجازه می‌دهد تا اعضای انجمن خود را آموزش دهیم تا از خود و جامعه خود دفاع کنند و آنها را با ابزارها و منابعی که برای ایجاد تغییرات معنادار نیاز دارند مجهز کنیم.

امروز بده♥

مایلیم از صمیم قلب قدردانی خود را از مدافعان OAC که در کاپیتول هیل به ما پیوستند و جامعه OAC ما که هر روز با فداکاری و دلسوزی خود باعث تغییر می شوند، ابراز کنیم. از شما برای حمایت از ماموریت ما در طول هفته مراقبت از چاقی و بعد از آن متشکریم. با هم، روش مراقبت از چاقی و چاقی را تغییر می دهیم!

مجموعه ای از مدافعان OAC در دفاتر



منبع