شهادت: کاهش بودجه پیشنهادی مستقیماً بر کودکان تأثیر می گذارد


صبح بخیر، اعضای کمیته، و از فرصتی که برای صحبت با شما به ارمغان آوردید متشکرم. من آرتورو بریتو، رئیس و مدیر اجرایی صندوق سلامت کودکان (CHF) هستم. من همچنین یک متخصص اطفال جامعه هستم.

در CHF، ما یک شبکه ملی را رهبری می‌کنیم تا مراقبت‌های بهداشتی جامعی را برای کودکانی که در جوامع کم منابع رشد می‌کنند ارائه کنیم و از سلامت و رفاه همه کودکان حمایت کنیم. مستقر در شهر نیویورک، شبکه ملی ما شامل 24 برنامه در 15 ایالت است. ایالت واشنگتن؛ و پورتوریکو شبکه ما خدمات پزشکی، دندانپزشکی، روانی و اجتماعی با کیفیتی را از طریق ناوگانی متشکل از بیش از 50 کلینیک پزشکی سیار، بهداشت از راه دور، و در بیش از 400 مدرسه، پناهگاه های بی خانمان ها و سایر سایت های اجتماعی ارائه می دهد. از زمان شروع آن در سال 1987، ارائه دهندگان شبکه ملی CHF 7 میلیون برخورد بهداشتی داشته اند. چهار کودک از پنج کودکی که توسط شرکای شبکه ملی ما دیده می شوند سیاه یا قهوه ای هستند. همه در خانواده های کم درآمد زندگی می کنند.

به عنوان بخشی از ماموریت خود، ما درس های آموخته شده در زمین را به خط مشی آگاهانه تبدیل می کنیم. در بیش از 36 سال خدمت خود، ما فهرست بلندبالایی از موفقیت‌های وکالت داریم، مانند بخشی از تلاش ملی پیرامون برنامه بیمه سلامت کودکان (CHIP) که منجر به داشتن بیش از 7 میلیون کودک از سال 1997 تاکنون شده است. از جمله نزدیک به 600000 در ایالت نیویورک. اخیراً و در نیویورک، ما بخشی از تلاش‌ها برای بازپرداخت هزینه‌های مدرسه برای خدمات جامع غربالگری اولیه و دوره‌ای، تشخیصی و درمانی (EPSDT) برای دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در Medicaid بوده‌ایم. اکنون تحت هدایت معاون سیاست گذاری و حمایت ما، پرنل بریس، ما رهبر ائتلاف برای دانش آموزان سالم – ایالت نیویورک (CHS-NYS)، گروهی از سازمان های رفاه کودکان هستیم که آگاهی و حمایت از مدرسه را افزایش می دهند. توسعه مبتنی بر Medicaid در ایالت نیویورک (NYS).

من به عنوان یک متخصص اطفال جامعه با تمرکز بر سلامت جمعیت، به شدت نگران بودجه پیشنهادی کاهش 1.67 میلیارد دلاری در بودجه اولیه سال مالی 2025 شهر (مالی) و تأثیر آن بر کودکان هستم. در زمانی که شهر نیویورک در حال افزایش ناامنی غذایی، بحران رو به رشد سلامت روان جوانان است، و دانش‌آموزان هنوز از دست دادن یادگیری در نتیجه همه‌گیری کووید-19 بهبود می‌یابند، سرمایه‌گذاری‌های مستمر برای تضمین رشد کودکان و نوجوانان و آمادگی برای مدرسه ضروری است. ، تا کودکان بتوانند در شهر بزرگ ما رشد کنند. برنامه از بین بردن شکاف (PEG) سازمان های دولتی را کاهش می دهد و بنابراین تأثیر مخربی بر آسیب پذیرترین جوامع ما خواهد داشت.

در حالی که ما وظیفه چالش برانگیز شهردار آدامز در مدیریت بحران مهاجران را درک می کنیم و او را به دلیل تغییر مسیر برخی از کاهش برنامه ریزی در مدارس و کتابخانه های محلی در بودجه اولیه تحسین می کنیم، ما همچنان نگران کاهش های گسترده ای هستیم که در چندین سازمان باقی مانده است که به طور مستقیم بر کودکان تأثیر می گذارد. . عدم سرمایه گذاری های تامین مالی که به ویژه نگران کننده هستند، عبارتند از:

  • کاهش 221 میلیون دلاری از سیستم مراقبت و آموزش اولیه؛
  • کاهش 50 میلیون دلاری در سال مالی 25 و سالهای بعد برای کارآیی در دوران کودکی
    وزارت آموزش و پرورش (DOE)؛
  • کاهش 9.5 میلیون دلاری در سال مالی 25 و سالهای گذشته برای ادعای مراقبت از کودک در اداره
    برای خدمات کودکان (ACS)؛
  • کاهش 1.3 میلیون دلاری در سال مالی 25 و سالهای گذشته برای حذف واحد بهداشت رفتاری در
    اداره مشروط (DOP)؛
  • کاهش 700000 دلاری در سال مالی 25 و سالهای گذشته برای لغو برنامه تأثیر، یک
    برنامه برای نوجوانانی که عمدتاً از طریق مجرمان بزرگسال به مشروط محکوم می شوند
    دادگاه؛ و
  • کاهش 600000 دلاری در سال مالی 25 برای Arches Re-Estimate، یک برنامه راهنمایی برای
    جوانان

امروز، من همچنین می‌خواهم در مورد اهمیت تداوم و افزایش بودجه برای برنامه‌نویسی صحبت کنم که به طور انتقادی از مدارس و والدین حمایت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که دانش‌آموزان در موقعیت مناسبی برای پیشرفت در مدرسه هستند، مانند برنامه بودجه شورای شهر نیویورک، سالم و آماده برای یادگیری. HRL).

HRL توسط صندوق سلامت کودکان در سال 2014 به عنوان بخشی از ماموریت ما برای حمایت از کودکان به منظور رشد آنها توسعه یافت. این برنامه با درک اهمیت آموزش در کمک به بچه‌ها برای دستیابی به پتانسیل‌هایشان و اینکه آنها باید سالم‌ترین خودشان باشند تا از فرصت‌های آموزشی استفاده کنند، ایجاد شد. این برنامه برای کمک به مدارس در شناسایی و رسیدگی به مسائل بهداشتی (که بسیاری از آنها ریشه در نابرابری های اجتماعی، نژادی و اقتصادی دارند) طراحی شده است که بر یادگیری دانش آموزان تأثیر می گذارد. وقتی دانش‌آموزان نیازهای سلامتی خود را برآورده می‌کنند (یعنی می‌توانند تابلو را ببینند، معلم خود را بشنوند، روی تکالیف مدرسه تمرکز کنند، و غیره) احتمال یادگیری و موفقیت در مدرسه بیشتر می‌شود. در نهایت، به احتمال بیشتری برای یک زندگی سازنده و شاد تبدیل می شود. HRL با تمرکز قوی بر غربالگری و پاسخ به آنچه که ما موانع سلامتی برای یادگیری می نامیم، مانند رسیدگی به مسائل پزشکی مانند آسم، نگرانی های دندانی، مشکلات بینایی و رفاه روانی آغاز شد. در حالی که ما همچنان به این موانع بهداشتی برای یادگیری رسیدگی می کنیم، بیشتر و بیشتر بر روی یک نیاز رو به رشد و نگران کننده تمرکز می کنیم: آسیب های دوران کودکی. بنابراین، HRL تکامل یافته است تا شامل حمایت از محیط های مدرسه و خانه حساس به تروما برای رسیدگی بهتر به پیامدهای همه گیر COVID-19 و مسائل اجتماعی پیرامونی مانند افزایش نژادپرستی و خشونت آشکار شود.

از طریق مدل کنونی خود، از یافته‌های مدرسه شاخص خود، PS 49 در برانکس و در منطقه Diana Ayala (D-8)، برای اطلاع رسانی مطالب و آموزش‌هایی که با مربیان و والدین در سطح شهر و از طریق مرکز منابع و آموزش خود انجام می‌دهیم، استفاده می‌کنیم. (RTC). RTC که در سال 2017 راه اندازی شد، یک پلت فرم آنلاین است که صندوق سلامت کودکان را قادر می سازد تا تأثیر ما را برای دسترسی به دانش آموزان در سراسر شهر نیویورک افزایش دهد. مخزن آنلاین ما بر ارزش سهام و تنوع متمرکز است و کتابخانه وسیعی را در خود جای داده است که شامل اینفوگرافیک ها، برگه های اطلاعاتی، تصاویر یادگیری تعاملی، تابلوهای اسلاید، پیوندهای منابع خارجی است. در اینجا یک عکس فوری از تأثیر RTC و HRL آمده است:

  • از سال 2017، نزدیک به 44000 کاربر برای درخواست برنامه‌های درسی آموزشی، مشاهده کارگاه‌های ضبط‌شده و دانلود مطالب رایگان برای حمایت از کار بهداشتی و آموزشی به این وب‌سایت دسترسی داشته‌اند.
  • در سال مالی 2023، جدیدترین سال کمک مالی NYCC، RTC دارای 5893 کاربر بود.
  • از ژانویه 2023 تا به امروز، ما در 27 مدرسه در 18 منطقه آموزش دیدیم – ارائه 69
    کارگاه های آموزشی والدین، 10 کارگاه دانش آموزی، و 4 کارگاه توسعه حرفه ای که تعداد آنها به 2276 نفر می رسد.
    تأثیر ما روشن است و تقاضا برای برنامه‌نویسی ما همچنان در حال افزایش است. برای برآوردن نیاز رو به رشد در آسیب پذیرترین جوامع، اهداف ما در سال مالی 25 شامل موارد زیر است:
  • گسترش به مناطق دیگر مدرسه نیویورک که در آن معلمان و والدین بیشتر به ما نیاز دارند.
  • ایجاد مشارکت بیشتر با سازمان های غیرانتفاعی متمرکز بر مراقبت از دوران کودکی
    و آموزش و پرورش؛
  • پاسخگویی به نیازهای جوامعی که بیشترین تأثیر را از بحران جاری مهاجرت دارند.
  • آموزش های خود را افزایش داده و متناسب با نیازهای خاص معلمان ادامه دهیم
    مدارس؛ و
  • تلاش های خود را از طریق رسانه های اجتماعی و سنتی، اطلاع رسانی جامعه و
    ترجمه مطالب آموزشی به چندین زبان

به این دلایل، صندوق سلامت کودکان از شورای شهر نیویورک و شهردار می‌خواهد که بودجه‌ای را برای تضمین سرمایه‌گذاری‌های حیاتی برای یادگیری در دوران کودکی، برنامه‌ریزی سلامت روان، و ابتکار عمل سالم و آماده برای یادگیری ما لحاظ کنند. این اقدامات دسترسی هزاران دانش آموز دیگر را در سرتاسر شهر گسترش می دهد و به آنها بهترین شانس برای موفقیت در مدرسه و زندگی را می دهد.



منبع