کمپین Vax، Snacks و Rx در شیکاگو، نیویورک و سانفرانسیسکو راه اندازی شد


صندوق سلامت کودکان امروز کمپین «Vax, Snacks, & Rx» را برای افزایش واکسیناسیون کووید-19 در میان کودکان در شیکاگو، نیویورک و سانفرانسیسکو و توزیع غذا و داروهای نسخه‌ای بین خانواده‌های نیازمند آغاز کرد.

این برنامه که توسط یک هدیه 400,000 دلاری از بنیاد سیلو امضا شده است، از طریق ناوگان کلینیک های سیار که توسط شرکای شبکه CHF در سه شهر اداره می شود، به کودکان و خانواده ها خدمات می دهد و خدمات بهداشتی جامعی – پزشکی، دندانپزشکی و روانی – را به افراد کم سن ارائه می کند. جوامع دارای منابع

بر اساس آکادمی اطفال آمریکادر سراسر کشور، تقریباً 9 درصد از کودکان 6 ماهه تا 4 ساله و 38 درصد از کودکان 5 تا 11 ساله حداقل یک دوز از واکسن کووید-19 را دریافت کرده اند، اگرچه این میزان در ایالت ها به طور گسترده ای متفاوت است.

«در حالی که همه‌گیری کووید-19 هنوز پشت سرمان نگذاشته است، ما در حال پیشرفت بزرگی هستیم و منابع بیشتری برای کمک به جلوگیری از بیماری جدی کودکان در اختیار داریم. آرتورو بریتو، MD، MPH و رئیس و مدیر عامل CHF، گفت: اما ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید تلاش بیشتری انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که کودکانی که به سختی دسترسی دارند محافظت می شوند.

اولویت بخش «Vax» این برنامه، دستیابی به جوانان واکسینه نشده، از جمله کودکان پنج‌ساله به پایین‌تر است که واجد شرایط دریافت واکسن هستند، در حالی که به طور همزمان داروهای تقویت‌کننده COVID-19 را برای افرادی که حداقل یک واکسن تزریق کرده‌اند، تجویز می‌کند.

در عین حال، واکسیناسیون علیه آنفولانزا و سایر عفونت ها در طول برنامه ارائه می شود.

بخش «میان‌وعده» این برنامه برای رسیدگی به نیازهای تغذیه‌ای خانواده‌هایی طراحی شده است که در جوامعی با منابع کم زندگی می‌کنند. این شامل جوراب ساق بلندهای جامعه با غذاهای سالم و در دسترس قرار دادن وسایل مدرسه، پوشاک و کفش برای کسانی است که به این کمک نیاز دارند.

در نهایت، برای تحقق اهداف برنامه “Rx” – که در آن شیکاگو و سانفرانسیسکو در طول کمپین شرکت می کنند – کارکنان کلینیک سیار نیز داروهای نسخه ای را برای افرادی که راه دیگری برای دسترسی به آنها ندارند و از بیماری مزمن رنج می برند ارائه می کنند. بیماری ها و سایر مشکلات مرتبط با سلامتی، از جمله آسم، دیابت و فشار خون بالا.

این برنامه به والدین و مراقبان در رویدادهای خاص یا در طول بازدید از کلینیک درباره اهمیت و ایمنی واکسیناسیون کووید-19 و نیاز به ماندن در مورد سایر واکسیناسیون‌هایی که از بیماری‌ها در کودکان جلوگیری می‌کنند، آموزش می‌دهد. کارکنان کلینیک همچنین در مورد عوامل دیگری که به سلامت و رفاه فرزندانشان کمک می کند، مانند بهداشت و تغذیه خوب و اقدامات جنسی ایمن که از بارداری نوجوانان و بیماری های مقاربتی جلوگیری می کند، صحبت خواهند کرد.

درباره صندوق سلامت کودکان

صندوق سلامت کودکان مهم‌ترین سازمان غیرانتفاعی کشور است که به ارائه دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی جامع برای کودکانی که در جوامعی با منابع کم در سراسر ایالات متحده رشد می‌کنند اختصاص داده است. خدمات اجتماعی پزشکی، روانی، دندانپزشکی و سلامت از طریق 25 شریک در 15 ایالت، واشنگتن، دی سی و پورتوریکو ارائه می شود. در طول 35 سال گذشته، CHF بیش از 230 میلیون دلار را بسیج کرده و به شبکه ملی خود اختصاص داده است، که بیش از 6 میلیون ویزیت بهداشتی، از جمله بیش از 400،000 در سال 2021 ارائه کرده است. CHF در سال 1987 توسط خواننده/ترانه سرا، پل سیمون، متخصص اطفال/ حامی کودکان تاسیس شد. دکتر ایروین ردلنر و طراح برنامه کارن ردلنر.