استقبال صندوق سلامت کودکان از حقوقدانان کریگ گلد و عماد اچ خلیل به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره


نیویورک – صندوق سلامت کودکان (CHF)، یک سازمان غیرانتفاعی پیشرو که به گسترش دسترسی به مراقبت های بهداشتی کودکان در ایالات متحده اختصاص دارد، امروز انتصاب این سازمان را اعلام کرد. کریگ گلد، شریک در Siegel & Reiner LLP و عماد ح.خلیل، شریک Gibson Dunn & Crutcher LLP، به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره سازمان.

کریگ گلد

اولویت دادن به مراقبت‌های بهداشتی کودکان مانند همیشه حیاتی است، زیرا کمبود بیمه، موانع جغرافیایی، پیامدهای همه‌گیری، فقر و سایر عوامل اجتماعی سلامت، رفاه کودکان را در سراسر کشور تهدید می‌کند. دونالد اچ. لیتون، رئیس هیئت مدیره صندوق سلامت کودکان. حکمرانی متعهد و ماهرانه ما را در پاسخگویی به نیازهای کودکان در حال حاضر و آینده یاری خواهد کرد و ما مفتخریم که از این دو رهبر محترم در هیئت مدیره صندوق سلامت کودکان استقبال کنیم.

عماد ح.خلیل

به عنوان شریک در Siegel & Reiner، کریگ گلد عملکرد معاملات شرکتی شرکت را رهبری می کند، به مشتریان در مورد طیف وسیعی از موضوعات تجاری و مسائل مربوط به عملیات روزمره آنها مشاوره می دهد و تجربه خاصی در نمایندگی از خریداران، فروشندگان و وام دهندگان در سراسر امور مالی، املاک و مستغلات، ارتباطات و غیره دارد. بخش های انتفاعی او فارغ التحصیل دانشگاه پنسیلوانیا و دانشکده حقوق بنجامین ان. کاردوزو است.

“من به عنوان یک حامی و دوست قدیمی CHF، عمیقاً به ماموریت این سازمان برای ارائه مراقبت های بهداشتی به کودکان در مناطقی که دور از دسترس هستند، اعتقاد دارم.” گفت طلا. “من از فرصتی که برای حمایت کاملتر از این کار در این زمان حیاتی به دست آوردم سپاسگزارم.”

“CHF خوش شانس بوده است که چندین سال از مشاوره و راهنمایی های تخصصی آقای گلد بهره مند شده است. ما از اینکه اکنون دانش و تجربه او برای کمک به هدایت کارمان از درون به عنوان عضوی از هیئت مدیره ما بسیار هیجان‌زده هستیم.» آرتورو بریتو، رئیس و مدیر عامل صندوق سلامت کودکان گفت.



منبع