ماسک بازگشت به مدرسه و توصیه واکسن برای کودکان مبتلا به دیابت


دپارتمان اطفال Joslin به شدت به کودکان مبتلا به دیابت توصیه می کند زیر 12 و واجد شرایط دریافت واکسن نیستید، در داخل خانه از جمله در مدرسه از ماسک استفاده کنید. این همان توصیه ای است که CDC به والدین می دهد تا از گسترش کووید در بین کودکان واکسینه نشده جلوگیری کنند.

دپارتمان اطفال جاسلین نیز کودکان مبتلا به دیابت را توصیه می کند 12 سال و بالاتر باید در اسرع وقت واکسن را دریافت کنید و در داخل خانه به ماسک زدن ادامه دهید. استفاده از ماسک صورت به وضوح کاهش انتقال ویروس COVID-19 را نشان داده است و اکثریت کودکان می توانند به طور ایمن و موثر برای مدت طولانی مانند روز مدرسه از ماسک صورت استفاده کنند.

نوع دلتا ویروس کووید بسیار قابل انتقال است و کودکان را تحت تاثیر قرار داده است. توصیه می‌کنیم وقتی مجوز استفاده اضطراری برای واکسیناسیون کووید-19 برای کودکان زیر 12 سال داده می‌شود، جوانان مبتلا به دیابت نوع 1 و نوع 2 باید واکسینه شوند. جوانان مبتلا به دیابت نوع 1 و 2 2 تا 4 برابر بیشتر از کودکان بدون دیابت در معرض خطر عفونت های شدید، بستری شدن در بیمارستان و پیامدهای ضعیف هستند – بنابراین پیشگیری کلیدی است! والدین کودکان مبتلا به دیابت می توانند با واکسینه کردن فرزندانشان، واکسن زدن خودشان و استفاده از ماسک در داخل خانه، از جمله در مدرسه، از آنها محافظت کنند.

با واکسیناسیون در اسرع وقت و پوشیدن ماسک در مدرسه، مطمئن هستیم که کودکان دیابتی می توانند سال تحصیلی شاد، سالم و ایمنی داشته باشند.