کارگاه میم برای گرد هم آوردن بیماران جوسلین مبتلا به دیابت نوع 1 در خنده


برنامه بزرگسالان جوان و دپارتمان سلامت رفتاری جاسلین گرد هم می آیند تا در ماه نوامبر یک کارگاه آموزشی خلاقانه در محل برای بیماران جوسلین مبتلا به دیابت نوع 1 (T1D) برگزار کنند. بیماران 21 تا 34 ساله با عنوان “خنده بهترین دارو در کنار انسولین است” گرد هم می آیند تا بر اساس تجربیات خود با T1D ملاقات کنند و الگوهای رفتاری ایجاد کنند. سارا گاتی، مددکار اجتماعی جاسلین، برنامه ریزی این رویداد را برعهده داشت و طبق تجربه او، این جلسات با خنده زیادی به پایان رسید!

این کارگاه 90 دقیقه ای بر هنر خلاق تمرکز دارد که منجر به گفتگو در مورد مقابله با T1D و حفظ سلامت روان می شود. دکتر النا توشی، مدیر برنامه بزرگسالان جوان جاسلین، آماده پاسخگویی به سوالات پزشکی، ملاقات با بیماران، آموزش “فرهنگ میم” و شرکت در سرگرمی خواهد بود! هیچ تجربه ای برای این کارگاه لازم نیست – فقط حس شوخ طبعی خود را بیاورید!

سارا گاتی و دکتر توشی امیدوارند که “خنده بهترین دارو در کنار انسولین است” راه ساده جدیدی را برای افراد مبتلا به T1D برای معاشرت فراهم کند، در حالی که به آنها فضایی برای گفتگوی فردی و حتی به اشتراک گذاری اطلاعات تماس در صورت تمایل به ماندن در اختیار آنها می دهد. در تماس با یکدیگر ظرفیت این جلسه اول محدود است پس زود ثبت نام کنید ما در حال برنامه ریزی جلسات آینده نیز هستیم و بیماران خود را در جریان قرار خواهیم داد.

باز به: بیماران فعلی جوسلین مبتلا به دیابت نوع 1
چه زمانی: پنجشنبه 10 نوامبر از ساعت 18 الی 19:30
جایی که: مرکز دیابت Joslin، One Joslin Place، طبقه دوم دهلیز، بوستون، MA
نحوه ثبت نام: از طریق صفحه رویداد ما در Eventbrite

نوشیدنی های سبک سرو می شود و پارکینگ می تواند بازپرداخت شود. قبل از این رویداد، یک فرم حفظ حریم خصوصی برای شرکت کنندگان ارسال می شود تا پر کنند و از آنها خواسته می شود که علائم کووید را نداشته باشند. اگر در مورد این رویداد سؤالی دارید، لطفاً با برنامه جوان بزرگسال تماس بگیرید جوان [at] joslin.harvard.edu (با ایمیل)target=”_blank” title=”به ما ایمیل بزنید”.