ما در حال راه‌اندازی داده‌های بینش – دنیای ما در داده‌ها هستیم


فرمت اندازه لقمه ما را با تمرکز بر یک نمودار کشف کنید.

امروز «اطلاعات اطلاعاتی» را راه‌اندازی می‌کنیم، قالبی کوچک که در آن بر یکی از بیش از 4000 نمودار خود تمرکز می‌کنیم تا یک جزئیات مهم در مورد چگونگی تغییر جهان را برجسته کنیم.

ساختار Data Insight ساده است:

  • عنوانی با پیام کلیدی
  • یک نمودار
  • متن کوتاهی که موضوع را توضیح می دهد
  • پیوندی برای کاوش داده ها یا خواندن بیشتر
  • پیوندی به مطالب مرتبط ما
تصویری که طراحی جدید قالب داده‌های اطلاعاتی ما را نشان می‌دهد

داده‌های بینش بر شاخص‌های منفرد تمرکز می‌کند، و مقایسه‌هایی را در طول زمان یا بین کشورها انجام می‌دهد تا چیز مهمی در مورد جهان برجسته کند.

اینها چهار داده اولی هستند که امروز منتشر کردیم:

اطلاعات بینش به طور منظم در یک صفحه خوراک اختصاصی منتشر خواهد شد. کاربران می‌توانند با استفاده از دکمه «کپی پیوند» (نشان داده شده در بالا) پیوندی به یک Data Insight خاص به اشتراک بگذارند.

پس از طراحی مجدد صفحه اصلی خود که هفته گذشته منتشر کردیم، نواری را نیز اضافه کرده‌ایم که به آخرین داده‌های اطلاعاتی پیوند می‌دهد. به این ترتیب آنها در صفحه اصلی ما نشان داده شده اند:

تصویری که فید Data Insights جدید را در صفحه اصلی نشان می‌دهد

در «دنیای ما در داده‌ها»، ما طیف گسترده‌ای از داده‌ها را با بیش از ۱۰۰ موضوع منتشر می‌کنیم. تا به حال، ما از قالب‌های نوشتاری طولانی‌تر برای کمک به کاربران برای درک داده‌ها و آنچه می‌تواند در مورد جهان به ما بگوید، استفاده می‌کردیم.

اما بسیاری از بینش های مهم در مورد جهان به بهترین وجه به طور خلاصه بیان می شوند.

از تجربه ما در ارتباط با کار خود در رسانه های اجتماعی، از جمله ایکس/توئیتر و اینستاگرام، ما می دانیم که نمودار واضح و پیشنهادی یکی از موفق ترین راه هایی است که کار ما به اشتراک گذاشته می شود.

اینجاست که Data Insights وارد می‌شود. ما اکنون در وب‌سایت خود به این موارد مختصرتر و قابل هضم بخشیده‌ایم.

البته، ما همچنان مقالات و سایر محتوای طولانی تر را منتشر خواهیم کرد. مثل همیشه، ما مشتاق شنیدن بازخورد در مورد داده‌های بینش و هر جنبه دیگری از کار خود هستیم – با آدرس info@ourworldindata.org یا از طریق فرم بازخورد ما در تماس باشید.

آرم دنیای ما در داده ها

آزادانه از این اثر استفاده مجدد کنید

همه تجسم ها، داده ها و کدهای تولید شده توسط Our World in Data تحت مجوز Creative Commons BY کاملاً باز هستند. شما اجازه استفاده، توزیع و تکثیر اینها را در هر رسانه ای دارید، به شرط ذکر منبع و نویسندگان.

داده‌هایی که توسط اشخاص ثالث تولید شده و توسط «دنیای ما در داده» در دسترس قرار می‌گیرد، مشمول شرایط مجوز از نویسندگان شخص ثالث اصلی است. ما همیشه منبع اصلی داده‌ها را در اسناد خود نشان می‌دهیم، بنابراین همیشه باید مجوز چنین داده‌های شخص ثالث را قبل از استفاده و توزیع مجدد بررسی کنید.

همه نمودارهای ما را می توان در هر سایتی جاسازی کرد.





منبع