با جیمز زرویوس، مدیر ارشد عملیاتی جدید ائتلاف چاقی آشنا شوید


ائتلاف اقدام چاقی (OAC) از اعلام ارتقای جیمز زرویوس به مدیر ارشد عملیاتی بسیار هیجان زده است! جیمز در طول نزدیک به دو دهه خود با OAC، رهبری و فداکاری استثنایی را به ویژه در زمینه‌های ابتکارات آگاهی عمومی، محتوای آموزشی و توسعه OAC نشان داده است. جیمز از نقش پیشگام او در ارتباطات گرفته تا کمک های محوری او در شکل دادن به ابتکارات ما، اثری ماندگار در سازمان بر جای گذاشته است.

همانطور که او وارد نقش جدیدش می شود، با جیمز به گفتگو نشستیم تا درباره سفر او با OAC، اهمیت ماموریت ما و چشم انداز او برای آینده صحبت کنیم.


OAC: قبل از تبدیل شدن به COO در مورد سفر خود در OAC به ما بگویید. نقش جدید شما شامل چه مواردی خواهد شد؟

جیمز: سفر من با OAC در سال 2005 به عنوان یکی از اعضای مؤسس آغاز شد. باورش سخت است که تقریباً 20 سال پیش است! من به عنوان مدیر ارتباطات شروع کردم و واقعاً پلت فرم روابط عمومی و ارتباطات OAC را ساختم. من همچنین روی بسیاری از آموزش‌های چاپی و دیجیتالی خود کار کردم و بسیار مفتخرم که OAC News را راه‌اندازی کردم که امروزه به عنوان مجله وزن شما مهم است. زمانی که ما در این فضا شروع به کار کردیم، چند نشریه برای افراد مبتلا به چاقی وجود داشت و من امروز با افتخار می گویم که مجله ما هنوز زیر نظر یک تیم تحریریه فوق العاده منتشر می شود و رونق می گیرد! در نقش جدیدم به عنوان COO، بر عملیات روزانه سازمان، مدیریت کارکنان، توسعه شرکای جدید و موارد دیگر نظارت خواهم داشت. من که از ابتدا اینجا بودم، سعی می کنم از دانش تاریخی خود برای کمک و راهنمایی دیگران استفاده کنم.

OAC: کمی در مورد اینکه چرا علت OAC برای شما بسیار مهم است به ما بگویید.

جیمز: من در تمام زندگی ام با چاقی دست و پنجه نرم کرده ام. حدود 10 سال پیش، تغییرات رفتاری انجام دادم و وزنم را به محدوده سالم برگرداندم، با این حال، این یک مبارزه روزانه است. من فکر می کنم که آرمان ما بسیار شایسته است و اغلب کمتر ارائه شده است. امروزه در رسانه‌ها چیزهای زیادی درباره چاقی می‌شنویم، اما نمی‌شنویم که میلیون‌ها آمریکایی نمی‌توانند به مراقبت‌های با کیفیت دسترسی داشته باشند. این باید تغییر کند. من همیشه عاشق یک داستان ضعیف خوب بوده‌ام، و احساس می‌کردم که OAC در برخی مواقع آن دسته از افراد ضعیف بوده است و دلیلی را نشان می‌دهد که همیشه زمان خود را در کانون توجه قرار نمی‌دهد. امروز، همه چیز تغییر کرده است و OAC سازمان پیشرو مدافع، سازمان پیشرو است، و من به این موضوع بسیار افتخار می کنم.

OAC: به نظر شما، سه نقطه عطف برتر در تاریخ OAC چیست؟

جیمز: وای، این کار سختی است. فکر می کنم می توانم بگویم OAC میزبان Walk on the Capitol در سال 2008 در دی سی بود. آن روز باورنکردنی و بسیار خاطره انگیز بود. شماره دو، OAC خلاص شدن از یک تست هوشی که توسط یک بیمه گر بزرگ برای افرادی که سعی در دسترسی به جراحی چاقی دارند. تا به امروز، هنوز نمی توانم باور کنم که واقعاً این اتفاق افتاده است. در نهایت، و شماره یک، راه اندازی کمپین Stop Weight Bias را می گویم. این کمپینی بود که کودک من بود، و دیدن آن که با کمک افراد شگفت‌انگیز بسیاری به حیات خود ادامه می‌داد، به طرز باورنکردنی لذت بخش بود.

OAC: آینده OAC چیست و چگونه به آن نزدیک می شوید؟

جیمز: این زمان‌ها برای افراد مبتلا به چاقی و درمان جالب است. هر روز در مورد “درمان بعدی” می شنویم. با این حال، ما هنوز با دسترسی مشکل داریم. من همیشه از این قیاس استفاده می کنم که کسی جلوی خانه شما با یک سطل آب می ایستد و به شما می گوید: “خانه شما آتش گرفته است” اما آنها کمکی نمی کنند و به شما آب نمی دهند. شناخت چاقی به عنوان یک بیماری امروزه به لطف OAC مشروعیت یافته است. اثربخشی درمان ها فوق العاده است. اما… ما هنوز دسترسی گسترده ای نداریم. از نظر من، ما در جنگ‌های زیادی پیروز شده‌ایم، اما نبردهای دسترسی و تعصب اکنون اینجا هستند و ما باید در آنها پیروز شویم. به طور خاص برای من، در نقش جدیدم، می‌خواهم تیم OAC را تشویق کنم تا هر روز بهترین کار را انجام دهند. من همچنین به مردم می‌گویم: «اشکال ندارد آسیب‌پذیر باشید. اشتباه کردن اشکالی ندارد.» اشتباهات نحوه یادگیری ما هستند و هرگز نباید از یادگیری دست بکشیم. یادم می‌آید معلم کلاس پنجم من بالای در تابلویی داشت که روی آن نوشته بود: «اینجا جایی است که اشتباه می‌شود». من آن زمان آن را دریافت نکردم، اما اکنون، فکر می کنم، “آره، اگر زمین بخوریم اشکالی ندارد، اما باید دوباره بلند شویم و دوباره تلاش کنیم.”

OAC: یک واقعیت جالب در مورد خودتان به ما بدهید!

جیمز: یک واقعیت جالب…هوم، خوب، یکی از کارهایی که من دوست دارم با پسرم انجام دهم بازی با او است. وقتی بزرگ شدم، پدرم ساعت‌های زیادی در رستوران‌ها کار می‌کرد، بنابراین وقت ما با هم همیشه زیاد نبود. من از اینکه می‌توانم در کنار پسرم، نیکلاس، بیشتر از آنچه پدرم می‌توانست کنار من باشد، خوشحالم. وقتی باید او را برای مدرسه بیدار کنم، مثل هر بچه 4 ساله ای، او واقعاً نمی خواهد بلند شود. برای کمک به این موضوع، وانمود می کنم که یک شخصیت مارول هستم و سپس باید نبرد کنیم. او فوراً از خواب به ولورین یا مرد عنکبوتی می‌رود و آماده است که من، اولترون/تانوس، را به عنوان یک شرور بپذیرد. ما همه این کارها را انجام می دهیم تا به معنای واقعی کلمه یک پیراهن و شورت بپوشیم. همسرم وقتی ساعت 6:30 صبح دعوای ما را می شنود می خندد، اما کار می کند و در اعماق وجودم، من واقعاً آن را دوست دارم.


جیمز رهبری را با تعهد خود به تقویت فراگیری، مبارزه با تعصب و گسترش دسترسی به مراقبت نشان می دهد. با هدایت بینش و تخصص او، ما مشتاق هستیم تا تغییرات معناداری را در زندگی افراد مبتلا به چاقی ایجاد کنیم. لطفاً با ما همراه باشید تا به جیمز برای این ارتقاء شایسته به COO تبریک بگوییم. در اینجا آینده ای هیجان انگیز با جیمز پیشرو است!



منبع