ما در حال استخدام یک نویسنده هستیم – دنیای ما در داده ها


مهلت درخواست: یکشنبه 12 مه 2024 (23:59 به وقت لندن)

شرح: ما به دنبال یک نویسنده پرشور و ماهر هستیم که به طور دائم به تیم ما بپیوندد. کاندیدای ایده‌آل مهارت‌های نوشتاری عالی را برای مخاطبان عمومی، استدلال‌ها و روایت‌هایی که بر اساس داده‌های قابل اعتماد ساخته شده‌اند، و توانایی ایجاد یک دستور کار واضح و هیجان‌انگیز در حوزه کاری خود را به ارمغان می‌آورد. این نقش فرصتی برای کار در یک محیط تیمی پویا و حامی، با تمرکز بر نوشتنی که مخاطبان گسترده و تأثیرگذار را در بر می گیرد، ارائه می دهد.

نوع قرارداد: ساعات کاری تمام وقت و انعطاف پذیر.

جبران خسارت: 55000 پوند تا 65000 پوند در سال برای داوطلبانی که در بریتانیا زندگی می کنند. برای نامزدهای بین المللی، نرخ ها تعدیل می شود. کاندیداهایی با تجربه استثنایی ممکن است برای موقعیت های ارشد بیشتر در نظر گرفته شوند.

محل: دفاتر ما در آکسفورد، انگلستان هستند، اما بسیاری از افراد در تیم ما از راه دور کار می کنند. ما از درخواست‌های نامزدهای بین‌المللی استقبال می‌کنیم، اگرچه ساعات کاری باید تا حدی با ساعات کاری اصلی بریتانیا همپوشانی داشته باشد تا همکاری مؤثر با تیم ما تسهیل شود.

دستورالعمل نحوه درخواست را ببینید ↓

پیوستن به دنیای ما در داده ها به عنوان یک نویسنده، فرصتی فوق العاده برای شخصی است که علاقه مند به قابل فهم کردن و مرتبط کردن موضوعات جهانی برای مخاطبان گسترده است. این نقش در مأموریت ما برای ارائه تحقیقات و داده‌ها برای بهبود درک و آگاهی عمومی از بزرگترین مشکلات جهان و راه‌حل‌های احتمالی آنها نقش اساسی دارد.

ما به دنبال کاندیداهایی هستیم که در مورد طیف وسیعی از موضوعاتی که ما در دنیای ما در داده ها پوشش می دهیم، راحت بنویسند. شما می توانید بر فقر و نابرابری، سلامت، جمعیت شناسی یا هر از دیگر موضوعاتی که به آن می پردازیم کاندیدای ایده آل دارای تخصص اصلی در برخی از موضوعات ما است، اما می تواند در مورد طیف وسیعی از موضوعات فراتر از تخصص اصلی خود بنویسد. ما از برنامه های نویسندگان با هر پیشینه ای که به این مناطق پیوند دارد، استقبال می کنیم.

پیوستن به دنیای ما در داده ها به نویسنده این امکان را می دهد تا برخی از مبرم ترین مشکلات جهان را برای مخاطبان بزرگ و با نفوذ جهانی توضیح دهد. صفحات ما در 5 سال گذشته 800 میلیون بار از هر کشوری در جهان بازدید شده است. کاربران ما شامل روزنامه نگاران، سیاست گذاران، دانشگاهیان، معلمان و بسیاری دیگر می شوند. مقالات و نمودارهای ما هزاران بار در سال در مجلات بزرگ دانشگاهی و برخی از بزرگترین نشریات رسانه ای در جهان، از جمله اکونومیست، بی بی سی، نیویورک تایمز، واشنگتن پست، گاردین، و بسیاری از رسانه های غیرانگلیسی مورد استناد قرار می گیرند. سیاست گذاران و سرمایه گذاران اغلب به کار ما در تصمیم گیری تکیه می کنند.

«چرا نویسنده شدن در «دنیای ما در داده‌ها» یک تجربه دگرگون‌کننده بوده است»

برای ترویج این فرصت، معاون سردبیر ما، هانا ریچی، مقاله ای نوشته است که توضیح می دهد چرا نویسنده بودن در OWID یک فرصت شگفت انگیز است.

این موقعیت، در اصل، تلاقی بین تحقیق و روزنامه نگاری است. نویسندگان ما چندین هدف در کار خود دارند: آنها با تکیه بر داده هایی که به طور منظم توسط تیم داده ما به روز می شوند، تلاش می کنند مقالاتی بنویسند که برای مدت طولانی مرتبط باقی بماند. ثانیا، آنها با دانشمندان داده کار می کنند تا تصاویر تعاملی به روز بسازند که کاربران بتوانند برای خود کاوش کنند.

برای پیشرفت در این نقش، باید نویسنده ای عالی باشید و مهارت های کمی خوبی داشته باشید. شما باید تحقیقات پیچیده را درک کنید، بتوانید مجموعه داده های بزرگ جهانی را در طیف وسیعی از موضوعات تفسیر کنید، و راهی بیابید که این یافته ها را به طور واضح به مخاطبان عمومی منتقل کنید. غلبه بر “نفرین دانش” – اطمینان از اینکه داده ها و تحقیقات ما برای کسانی که دانش موجود در مورد موضوع را ندارند در دسترس و جذاب هستند – بسیار مهم است. مفاهیم باید به وضوح برای افراد غیر متخصص توضیح داده شود و از اصطلاحات واژگانی اجتناب شود.

یکی از جذاب ترین جنبه های این نقش، فرصت تمرکز بر روی نوشته هایتان است. بیشتر نقش‌های پژوهشی یا روزنامه‌نگاری شما را ملزم می‌کند که بیشتر وقت خود را به کار غیر از نوشتن اختصاص دهید – لازم است زمانی را به کارهای اداری، برنامه‌های کاربردی تأمین مالی، تمیز کردن داده‌ها یا ارتقای کار اختصاص دهید. ما یک تیم با استعداد از دانشمندان داده، طراحان، مهندسان نرم افزار، مدیران محصول و متخصصان ارتباطات ساخته‌ایم که همه این موارد را برای پشتیبانی از کار دیگران مدیریت می‌کنند. به عنوان یک نویسنده، شما می توانید انرژی و خلاقیت خود را به کاری که بهترین انجام می دهید اختصاص دهید: نوشتن.

“چگونه در حال ایجاد تیمی برای داده های بهتر در دنیای ما در داده ها هستیم”

همکار ما جو هاسل در مورد برخی از جنبه‌های این تلاش مشترک برای ایجاد تیمی برای داده‌های بهتر نوشته است، که در قلب ماموریت ما قرار دارد.

مسئولیت های کلیدی

  • نوشتن مقاله‌های واضح، جذاب و روشن‌تر در مورد جنبه‌های مختلف موضوعاتی که پوشش می‌دهیم، تا داده‌های پیچیده و یافته‌های تحقیقاتی را برای مخاطبان غیرمتخصص در دسترس قرار دهیم.
  • همکاری نزدیک با دانشمندان داده برای تولید داده های مرتبط و تجسم های تعاملی که شواهدی را در مورد موضوعاتی که در مورد آنها می نویسید ارائه می دهد.
  • همکاری با تیم تحریریه ما برای شناسایی و اولویت بندی موضوعات برای پوشش. شما در تنظیم دستور کار برای موضوعاتی که پوشش می‌دهید، مؤثر خواهید بود و اطمینان حاصل می‌کنید که آنها مرتبط، تأثیرگذار و همسو با مأموریت ما هستند.
  • مشارکت در روند تحریریه ما با ارائه بازخورد سازنده در مورد پیش نویس همکاران.
  • درگیر شدن در بحث‌های استراتژیک در مورد داده‌ها و تحقیقاتی که می‌خواهیم پوشش دهیم، توسعه وب‌سایت و ابزارمان، و نحوه تعامل ما با کاربران.

مهارت و تجربه مورد نیاز

  • سابقه اثبات شده نوشته های عمومی روشن، جذاب و آموزنده برای مخاطبان عام، که بر داده های محکم و مبتنی بر ادبیات تحقیق مربوطه استوار است.
  • درک خوب آمار و توانایی عالی در تفسیر و نقد منابع داده. کار راحت با تجسم داده ها.
  • توانایی ایجاد یک دستور کار روشن و هیجان انگیز برای منطقه تحت مسئولیت شما بر اساس یک حس قوی و آگاهانه از آنچه مخاطبان ما باید بدانند و چه داده هایی مورد نیاز است.
  • تمایل و توانایی نوشتن در طیف وسیعی از موضوعات.
  • علاقه شدید به مسائل جهانی و تعهد به ارزش ها و مأموریت دنیای ما در داده ها.

مهارت ها و تجربه هایی که شما را متمایز می کند

  • تجربه در تولید تصاویر واضح و جذاب داده ها.
  • سابقه اثبات شده تعامل با مخاطبان از طریق رسانه های اجتماعی، سخنرانی عمومی یا نوشتن برای نشریات پر تاثیر.
  • تجربه ارائه بازخورد به نویسندگان دیگر.
  • توانایی توسعه ایده‌های محتوا و استراتژی‌های سرمقاله مرتبط با مأموریت ما و طنین‌اندازی با مخاطبان ما.
  • مهارت در تجزیه و تحلیل داده ها و برنامه ریزی آماری.

ویژگی های شخصی که ما به دنبال آن هستیم

  • توانایی تجزیه و تحلیل انتقادی اطلاعات و تغییر نظر بر اساس شواهد.
  • گشودگی به بازخوردهای سرمقاله و فرآیند نوشتن تکراری.
  • درجه بالایی از ابتکار و توانایی برای کار مستقل بر روی پروژه ها از زمان تصور تا تکمیل.
  • کنجکاوی طبیعی و تمایل به یادگیری عمیق در مورد طیف متنوعی از موضوعات.
  • برای ارائه اطلاعات به روش های جذاب و خلاقانه حرکت کنید.
  • توانایی درک و در نظر گرفتن دیدگاه های مختلف، به ویژه هنگام بحث در مورد مسائل حساس یا پیچیده جهانی.

لطفاً این فرم را برای درخواست تکمیل کنید (شما به یک حساب Google نیاز دارید). برای پاسخ های طولانی تر، توصیه می کنیم آنها را در یک سند جداگانه آماده کنید و قبل از ارسال در فرم کپی کنید.

فرم موارد زیر را از شما می خواهد:

  • رزومه/رزومه شما
  • به ما بگویید چرا می خواهید برای Our World in Data کار کنید و چرا فکر می کنید فرد مناسبی برای این شغل هستید (حداکثر 3000 کاراکتر).
  • پیوندهایی به پروفایل های رسانه های اجتماعی که برای تبلیغ نوشته های عمومی خود استفاده می کنید (در صورت وجود). این می تواند شامل یک وبلاگ یا Substack باشد.
  • پیوند به چندین قطعه (حداکثر 4) از خودتان عمومی نوشتن برای مخاطب عام این بخش مهمی از معیارهای انتخاب ما است، بنابراین مقالاتی را انتخاب کنید که بهترین کار شما هستند.
  • شرح مختصری از سه مقاله‌هایی که فکر می‌کنید باید در «دنیای ما در داده» باشند، اما هنوز وجود ندارند (حداکثر 3000 نویسه).
  • یک داده بینش به انتخاب خود را روی یک شاخص مشخص بنویسید.
  • جایی که با این آگهی استخدام مواجه شدید تا بتوانیم اثربخشی تلاش های تبلیغاتی خود را پیگیری کنیم.

ما قصد داریم در عرض 2 هفته پس از مهلت، وضعیت درخواست خود را به شما اطلاع دهیم. ما انتظار حجم زیادی از برنامه ها را داریم و در این مرحله قادر به ارائه بازخورد فردی نخواهیم بود.

لطفاً اطلاعیه حریم خصوصی ما را در مورد داده های شخصی که در طول این فرآیند استخدام از شما جمع آوری می کنیم، بخوانید.

اگر در مورد این نقش سوالی دارید، با آدرس jobs@ourworldindata.org تماس بگیرید. لطفاً از خط موضوع “Writer position 2024” استفاده کنید زیرا این امر باعث می شود ایمیل شما به درستی هدایت شود.

جدول زمانی مورد انتظار

  • پس از پایان مهلت، هدف ما بررسی و پاسخگویی به همه درخواست‌ها در عرض 2 هفته است.
  • نامزدهای موفق به مرحله اول تست. این شامل چند تمرین با تمرکز بر بینش های کلیدی در مورد توسعه جهانی و یک تمرین داده کوتاه است.
  • مجموعه کوچک تری از نامزدها به سمت پیشرفت خواهند رفت مرحله دوم تست. این مرحله پرداخت خواهد شد. این شامل نوشتن یک مقاله به سبک دنیای ما در داده در مورد یک موضوع خاص و بهبود آن بر اساس بازخورد از ویراستاران ما خواهد بود.
  • نامزدهای نهایی به مصاحبه ها با اعضای مختلف تیم
  • ما انتظار داریم که این فرآیند را ظرف 8 هفته پس از مهلت درخواست تکمیل کنیم.
  • ما دوست داریم کاندیدای موفق در سه ماهه سوم سال 2024 با ما شروع به کار کند، اگرچه می توانیم برای کاندیداهای استثنایی انعطاف پذیر باشیم.

دنیای ما در داده ها از طریق همکاری نزدیک بین محققان دانشگاهی، نویسندگان، دانشمندان داده، توسعه دهندگان وب و طراحان تولید می شود.

تحقیقات و داده ها برای پیشرفت در برابر مشکلات بزرگی که جهان با آن مواجه است و ساختن آینده ای بهتر بسیار حیاتی است. در دنیای ما در داده ها، ما در حال ساختن یک پلتفرم انتشاراتی هستیم تا تحقیقات و داده های مربوط به بزرگترین مشکلات جهان را در دسترس و قابل درک کنیم.

مشکلات جهان متنوع است: فقر جهانی، انتشار گازهای گلخانه ای، مرگ و میر کودکان، سلامت روان و بسیاری موارد دیگر. دنیای ما در داده ها خوانندگانی که نگران این مشکلات هستند باید بتوانند به مجموعه تحقیقات ما، پایگاه داده و تجسم های ما تکیه کنند تا آنها را به وضوح درک کنند و یاد بگیرند که چگونه می توان در برابر آنها پیشرفت کرد.

درباره تیم و محیط کاری ما

  • شما در تیم داده ها و تحقیقات ما (8 نفر) کار خواهید کرد و به رئیس داده ها و تحقیقات گزارش می دهید.
  • در یک بار تمام وقت در حول و حوش ساعات کاری خود انعطاف خواهید داشت. در حالت ایده‌آل، کاندیداها تا حدی با ساعات کاری اصلی بریتانیا همپوشانی دارند تا همکاری مؤثر با تیم ما را تسهیل کنند، اما می‌توان برای کاندیداهای استثنایی هزینه‌هایی در نظر گرفت.
  • ما فرهنگ تیمی بسیار مثبتی داریم. برای ملاقات با همکارانتان در تمام تیم‌ها، ما فعالیت‌های هفتگی را سازماندهی می‌کنیم تا شما را با همه افراد در تیم راه دورمان در تماس باشیم – از جلسه برای «چای» مجازی تا بحث درباره ایده‌های بزرگ.
  • تیم کامل ما حداقل یک بار در سال به صورت حضوری ملاقات می کند. برای کسانی که در بریتانیا مستقر هستند، یک گروه متمرکز از اعضای تیم در منطقه آکسفورد/لندن وجود دارد که به طور منظم شخصاً ملاقات می کنند.
  • تیم کلی در Our World In Data خوش‌آمد، حامی و اعتماد بالایی است. ما به واسطه ماموریت مشترک خود و لذتی که از انجام کار عالی با همکاران با استعداد به دست می آوریم، به هم پیوند خورده ایم.

تنوع و شمول

  • کار از راه دور به ما این امکان را داده است که تیمی متشکل از همکاران جذاب از طیف گسترده ای از کشورها و پیشینه ها بسازیم، تنوعی که مایلیم آن را پرورش دهیم و تشویق کنیم.
  • ما متعهد به ایجاد یک محیط فراگیر هستیم و قویاً نامزدها را از هر زمینه‌ای تشویق می‌کنیم که درخواست دهند.
  • ساعات منعطف ما مدیریت متعادل مراقبت و سایر مسئولیت ها را نسبت به بسیاری از نقش های سنتی آسان تر می کند.
  • اگر در مورد این نقش هیجان زده هستید، اما مطمئن نیستید که آیا مناسب هستید، ما شما را تشویق می کنیم که درخواست دهید. ما همچنین خوشحالیم که به هر سؤالی از طریق ایمیل به آدرس jobs@ourworldindata.org پاسخ دهیم.
آرم دنیای ما در داده ها

آزادانه از این اثر استفاده مجدد کنید

همه تجسم ها، داده ها و کدهای تولید شده توسط Our World in Data تحت مجوز Creative Commons BY کاملاً باز هستند. شما اجازه استفاده، توزیع و تکثیر اینها را در هر رسانه ای دارید، به شرط ذکر منبع و نویسندگان.

داده‌هایی که توسط اشخاص ثالث تولید شده و توسط «دنیای ما در داده» در دسترس قرار می‌گیرد، مشمول شرایط مجوز از نویسندگان شخص ثالث اصلی است. ما همیشه منبع اصلی داده‌ها را در اسناد خود نشان می‌دهیم، بنابراین همیشه باید مجوز چنین داده‌های شخص ثالث را قبل از استفاده و توزیع مجدد بررسی کنید.

همه نمودارهای ما را می توان در هر سایتی جاسازی کرد.



منبع