میان وعده های سالم سفر جاده ای



میان وعده های سالم سفرهای جاده ای

به چند میان وعده سالم سفر جاده ای نیاز دارید؟ یا فقط برخی از میان وعده های سالم در حال حرکت؟ چه تعطیلات باشد، چه رانندگی به سمت تمرین ورزشی یا یک روز دویدن، در اینجا چند تنقلات مسافرتی وجود دارد که دوست خواهید داشت!

میان وعده های سالم سفرهای جاده ای

*در 21/9 منتشر شد. به روز رسانی 5/23*

سلام رفیق!

چند سال پیش از من خواسته شد تا ایده‌هایی در مورد تنقلات مخصوص ماشین که خیلی نامرتب نیستند، ارائه دهم، بنابراین من این پست را در مورد اسنک‌های ماشین کم‌معمول برای بچه‌ها نوشتم. من متوجه شدم که چند سال بعد، هنوز هم به شدت به تنقلات ماشین اعتماد می کنم، بنابراین همیشه به ایده های جدید فکر می کنم. علاوه بر این، در تابستان 2021 با 3 کودک 6 سال و کمتر از اوهایو به مینه سوتا رانندگی کردیم. باور کنید وقتی می گویم تنقلات زیادی بسته ام.

ما همچنین در آن تابستان تیم شنا را شروع کردیم که به معنای زمان زیادی در استخر بود. دو سال بعد، ما حتی بیشتر در استخر برای جلسات شنا و غیره و با بچه های جوان هستیم که به معنای بسته بندی تنقلات زیاد است.

من می‌خواستم میان‌وعده‌های خوب سفر جاده‌ای را برای بچه‌ها به اشتراک بگذارم – چه آن‌هایی که در کولر خود بسته‌بندی کرده‌ایم و چه مواد فاسد نشدنی در صورتی که به ایده‌های میان‌وعده سفرهای جاده‌ای بیشتری نیاز دارید! شما همچنین می توانید تعداد زیادی از این ها را برای میان وعده های هواپیما بسته بندی کنید! یا از این ایده ها برای روزهای طولانی در استخر، ماجراجویی های پیاده روی و موارد دیگر استفاده کنید.

من همچنین قبلاً چندین پست میان وعده نوشته ام که گزینه های بیشتری برای میان وعده های سالم در حال حرکت خواهد داشت.


ایده های خرید میان وعده سالم از فروشگاه

  • میان وعده های سالم در Costco برای کل خانواده
  • بهترین میان وعده های سالم Walmart
  • اسنک های بسته بندی شده رایگان بادام زمینی و آجیل درختی
  • میان وعده های سالم بعد از مدرسه
  • تنقلات آمازون سالم
  • غلات کم قند برای بچه ها
  • فروشگاه سالم میله های گرانولا را برای کودکان خریداری کرد
  • 60+ اسنک بسته بندی شده سالم برای کودکان

همچنین حتماً The Snack Spark را برای ایده‌های میان وعده‌های بیشتر بررسی کنید!

ایده های خانگی برای میان وعده های سالم

تا آنجایی که ایده‌های میان‌وعده‌ای خانگی دارم، بسیار زیاد است. به خصوص وقتی صحبت از کلوچه ها و بارهای سالمی باشد که برای بسته بندی به عنوان میان وعده در حال حرکت خوب هستند. برای مرور بسیاری از گزینه‌های میان‌وعده خانگی، دسته‌بندی میان وعده‌های وبلاگ را بررسی کنید.

از کجا می توان تنقلات سالم را به صورت آنلاین خریداری کرد

اگر به دنبال خرید تنقلات آنلاین در مقابل فروشگاه هستید، می توانید تعداد زیادی تنقلات را در آمازون پیدا کنید. در اینجا چند تنقلات بسته بندی شده به صورت جداگانه آورده شده است. همچنین سایت هایی مانند Thrive Market (نیاز به اشتراک) و Vitacost (بدون نیاز به اشتراک) را بررسی کنید. Nuts.com یکی دیگر از موارد خوب است، به خصوص اگر دوست دارید ترکیب دنباله دار خود را بسازید.

در میان وعده های سالم به دنبال چه چیزی باشیم

وقتی با بچه هایم در مورد میان وعده های سالم صحبت می کنم، در مورد شروع با پروتئین و جفت کردن آن با کربوهیدرات های سالم، چربی های سالم و/یا فیبر صحبت می کنم. این ترکیب به ما کمک می کند تا سیر شویم و برای مدت طولانی تری سیر بمانیم. هنگام بستن چمدان برای یک سفر جاده ای، سعی می کنم بسیاری از گزینه های پروتئین فردی را بسته بندی کنم که می توان آنها را با چیز دیگری جفت کرد. به عنوان مثال، اگر بچه من کراکر بخواهد، به او مقداری پنیر می دهم تا با آن همراه شود. اگر یک لقمه میوه بخواهند یک ماست هم به آنها می دهم.


میان وعده های خوب سفر جاده ای

بنابراین در اینجا چند گزینه خوب برای میان وعده های سفر جاده ای وجود دارد!

میان وعده های خوب سفر جاده ای برای خنک کننده

میان وعده های سالم سفر جاده ای برای خنک کننده

  • میوه –
    • انگور – من همه آنها را زودتر از موعد از ساقه ها جدا کردم
    • موز
    • سیب ها را کامل بگذارید یا زودتر برش دهید و با نوار لاستیکی کنار هم بگذارید تا قهوه ای شدن به حداقل برسد
    • کلمانتین – می توانید برای آسان تر کردن آن، پوست آن ها را از قبل جدا کنید
    • فنجان های سس سیب (یا کیسه هایی برای بچه های کوچکتر برای به حداقل رساندن آشفتگی)
  • سبزیجات-
    • هویج کوچک
    • میله های کرفس – حتی می توانید مورچه ها را زودتر روی یک کنده آماده کنید
    • نوارهای فلفل دلمه ای
    • نخود فرنگی
  • پنیر رشته ای و برش های پنیر
  • تخم مرغ های آب پز سفت – پوست آن ها را زودتر جدا کنید
  • ماست- لوله ها/کیسه های ماست برای بچه ها کمتر کثیف هستند. همچنین می‌توانید آن‌ها را قبل از موعد منجمد کنید تا آشفتگی را حتی بیشتر به حداقل برسانید
  • حمص
  • دلی بوقلمون و فلفل دلمه ای – می توان با کراکر خورد و از آن برای تهیه ساندویچ استفاده کرد
  • کلوچه/میله های خانگی – من یک لیست کامل از دستور العمل های پخت مناسب برای بچه ها برای بارها و کلوچه های بسته بندی شده با سبزیجات و حبوبات دارم!
تنقلات سالم سفر جاده ای فاسد نشدنی

تنقلات سفر با ماشین (غیر فاسد شدنی):

  • ساندویچ کره بادام زمینی و ژله – اگر از ژله استفاده می کنید می توانید آنها را در خنک کننده نگهداری کنید، یا می توانید از آن صرف نظر کنید یا از عسل استفاده کنید!
  • نان – برای ساندویچ بوقلمون و پنیر
  • کراکرهای Simple Mills & Wheat Thins
  • غلات چیریوس – من لیستی از غلات کم قند برای بچه ها دارم اگر چیریوس مورد علاقه شما نیست
  • چوب شور
  • بارهای گرانولا – یکی از این گرانولا بارهای سالم خریداری شده از فروشگاه را برای کودکان امتحان کنید – موارد مورد علاقه ما KIND، Larabar و Kashi هستند.
  • چیپس
  • آب نبات – آیا سالم ترین است؟ نه. آیا گاهی اوقات عقل شما به عنوان والدین را نجات می دهد؟ آره 🙂

توجه داشته باشید که ما یک شب در هتلی با یخچال توقف کردیم و می‌دانستم مکانی که اقامت می‌کنیم یخچال دارد، بنابراین نگران بسته‌بندی غذای زیاد نبودم زیرا می‌دانستم که می‌توانیم آن را در طول هفته تعطیلات بخوریم.

من همچنین متوجه شده‌ام که گاهی بچه‌های من در ماشین واقعی غذا نمی‌خورند، اما وقتی به هتل می‌رسیم از گرسنگی می‌میرند، بنابراین خیلی خوب است که وسایلی را در دست داشته باشیم تا زمانی که مستقر می‌شویم، به آنها بدهیم. قراره شام ​​بخوریم و غیره

چه غذاهایی فاسد نشدنی در نظر گرفته می شوند؟

اگر مواد غذایی کنسرو، خشک، نگهداری شده و یا آب آن حذف شود، فاسد نشدنی در نظر گرفته می شوند. اصولاً چیزهایی را که می‌توان با خیال راحت در دمای اتاق نگهداری کرد، بدون نیاز به قرار دادن در یخچال یا فریزر برای جلوگیری از خراب شدن.

آیا خوردن میان وعده در حال حرکت بی خطر است؟

اگرچه می‌دانم که غذا خوردن در ماشین معمولاً توصیه نمی‌شود، زیرا می‌تواند خطر خفگی باشد، من همچنین مادری هستم که بچه‌های کوچکی دارم و می‌دانم که گاهی اوقات نمی‌توان از آن اجتناب کرد. من متوجه شدم که لیوان های پلاستیکی راهی عالی برای بازگرداندن میان وعده ها به بچه ها هستند، زیرا در دست گرفتن آنها برای آنها آسان است و در جا لیوانی صندلی ماشین جای می گیرند. اگر بچه‌های شما هنوز رو به عقب هستند، مطمئن شوید که می‌توانید هنگام غذا خوردن، با نشستن در نزدیکی آنها یا حداقل در آینه، آنها را ببینید.


ایده های میان وعده در حال حرکت

میان وعده های سالم در حال حرکت

علاوه بر آنچه در بالا ذکر شد، در اینجا ایده های بیشتری وجود دارد:

ترکیب مسیر سالم

هزاران گزینه ترکیبی عالی از مسیرهای پیاده روی در فروشگاه وجود دارد، اما ساخت آن نیز بسیار آسان است. من این گزینه را دوست دارم زیرا می توانید آن را به طور کامل مطابق میل خود شخصی سازی کنید و حتی برای اعضای مختلف خانواده ترکیب های مختلفی درست کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از مخلوط‌هایی مانند این ترکیب بدون آجیل، آن را برای کودکان نوپا ایمن کنید.

پروتئین گیاهی

در حال حاضر هزاران پروتئین گیاهی خشک شده در بازار وجود دارد. چیزهایی مانند نخود تفت داده شده، لوبیا پخته و ادامام یک میان وعده عالی در حال حرکت است. برخی از مارک های مختلف مانند The Good Bean، Biena، Bada Bean و موارد دیگر را بررسی کنید. به علاوه هزاران آجیل و دانه وجود دارد که می توانید آنها را به تنهایی یا به عنوان رویه و غیره بخورید.

توپ های پروتئینی

گلوله ها/میله های پروتئین یا انرژی خانگی گزینه عالی دیگری است. در حالی که من معمولاً اینها را برای نگهداری در فریزر نگه می دارم، اگر آنها را برای یک سفر یک روزه بسته بندی کنید، خراب نمی شوند. آنها را با پودر پروتئین یا بدون آن درست کنید. در اینجا دستور پخت توپ های انرژی زا و همچنین برخی از توپ های انرژی پسند و غنی از پروتئین بدون پودر پروتئین برای بچه ها آورده شده است.

میان وعده ها سرشار از پروتئین هستند

پروتئین جزء کلیدی یک میان وعده خوب است. اگر به دنبال ایده هایی به طور خاص برای پروتئین بالا هستید، لیست ایده های سالم میان وعده های پروتئین بالا را بررسی کنید.

سایر میان وعده های غنی از پروتئین

چیزهایی مانند کیسه های ماهی تن، گوشت بوقلمون/مرغ اغذیه فروشی یا چوب های گوشتی مانند Chomps (لینک aff) سرشار از پروتئین هستند و به خوبی با کراکرها برای یک میان وعده آسان ترکیب می شوند.

تنقلات سالمی که به راحتی منجمد می شوند

وافل و پنکیک در واقع یکی از میان وعده های مورد علاقه من در حال حرکت هستند. من عاشق این هستم که به راحتی می توانید آنها را زودتر از موعد، هر زمان که مشغول نیستید درست کنید و آنها را فریز کنید. سپس فقط یک روز قبل از خروج به یخچال منتقل کنید و آنها را در یک کیسه زیپلاک بسته بندی کنید. آنها فوق العاده ترد نیستند، خوردن آنها برای بچه ها آسان است، می توانید آنها را با پروتئین افزوده درست کنید – پنکیک سبوس دار مورد علاقه ما را امتحان کنید.

گزینه های سالم بیشتر برای خوردن و میان وعده

چیزهایی مانند پاپ کورن، چیپس سیب زمینی شیرین و میله های میوه خشک می توانند گزینه های عالی باشند. ما عاشق میله‌های That’s It و چیپس‌های سیب Just Bare هستیم. وقتی صحبت از میوه های خشک می شود، نوارهای بزرگتر میوه خشک مانند انبه و گلابی نسبت به گزینه های کوچکتر مانند کشمش کمتر از بین می روند.

به یاد داشته باشید که ذرت بو داده، آجیل کامل، نخود بوداده و غیره برای بچه‌های کوچک خطر خفگی دارند.


به چند میان وعده سالم سفر جاده ای نیاز دارید؟  یا فقط چند تنقلات در حال حرکت؟  چه تعطیلات باشد، چه رانندگی به سمت تمرین ورزشی یا یک روز دویدن، در اینجا چند تنقلات مسافرتی وجود دارد که دوست خواهید داشت!

میان وعده های سالم سفر جاده ای مورد علاقه شما چیست؟

لذت ببرید!
– لیندزی –