چاقی و سلامت زنان: چگونه موانع را بشکنیم


برای شروع ماه سلامت زنان، تریسی زونیاچ، مدیر استراتژی سیاست گذاری و اتحاد خود OAC، دکترا، MS، RN، و رئیس سابق پتی نیس، JD، در بررسی تأثیر چاقی بر زنان و نقش سیاست در بهبود نتایج، شرکت کردند. میزگردی به میزبانی انجمن تحقیقات سلامت زنان. این بحث بر درک و پرداختن به چالش‌های منحصربه‌فردی که زنان مبتلا به چاقی با آن‌ها روبه‌رو هستند، متمرکز بود، در حالی که نقش اساسی مداخلات سیاسی می‌تواند در ارتقای نتایج بهتر ایفا کند.

چاقی بیش از 130 میلیون نفر در ایالات متحده را تحت تاثیر قرار داده است. زنان به دلیل عواملی مانند نوسانات هورمونی، فشارهای اجتماعی و هنجارهای فرهنگی به طور نامتناسبی تحت تأثیر چاقی قرار می گیرند. متأسفانه، این بدان معناست که زنان بیشتر در معرض خطرات سلامتی مرتبط با چاقی هستند. و به دلیل نابرابری های نژادی و اقتصادی، زنان از جوامع به حاشیه رانده شده در معرض خطر بیشتری قرار دارند.

سیاست‌های ایالتی و فدرال این پتانسیل را دارند که با اعمال تغییرات سیستمی که به علل ریشه‌ای چاقی می‌پردازد و در عین حال دسترسی عادلانه به مراقبت‌های بهداشتی را ارتقا می‌دهد، زندگی زنان مبتلا به چاقی را بهبود بخشد. تغییر خط مشی می تواند تضمین کند که گزینه های درمانی مراقبت از چاقی مبتنی بر علم مانند داروهای چاقی مورد تایید FDA، جراحی متابولیک و چاقی، مشاوره تغذیه و رفتار درمانی فشرده (IBT) تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

بنابراین، بیایید صدای زنان را تقویت کنیم و از برابری حمایت کنیم، نه فقط در طول ماه سلامت زنان بلکه فراتر از آن. با همکاری با سیاست گذاران، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، گروه های مدافع و یکدیگر، می توانیم آینده ای سالم تر و عادلانه تر برای همه ایجاد کنیم.

بحث میزگرد را تماشا کنید.

این منابع را در مورد چاقی و سلامت زنان بررسی کنید:



منبع